|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 03-Januar-2011 kl. 21:59 |
jeg skal have begge mine fjernsyn op og hænge
Det er Panasonic plasma TX-P42G20E (2010) Philips LCD 37PF9731 (2010) De skal begge kunne dreje relativt meget, mindst 60 grader. Kan det fås i 999,- kroner klassen? og hvad er vesa 75, 100 etc. :-D Takker |
|
Mikkel
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Skal det kunne dreje minimum 60 grader begge veje, eller 60 grader i alt, dvs. 30 grader hver vej?
Vesa er en standard, som angiver, hvor mange millimeter der er imellem de enkelte huller bagpå fjernsynet. I specifikationerne i manualen til tv'et er oplyst fjernsynets Vesa-mål. Vær sikker på, at du køber et vægbeslag som understøtter tv'et vesa-mål, men det gør de som regel, hvis beslaget som minimum er beregnet til skærmens størrelse og vægt. Læs evt. mere http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=950&zoneid=3 |
|
![]() |
|
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
60 grader til begge sider.
Er det evt. udenlandske forhandlere nogen kan anbefale? som fx. http://www.123brackets.co.uk/
|
|
Mikkel
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Kik på Vogel 8325, 8345. De plejer at være billig hos befro :
Jeg bruger en 8225 til min 37" - den kan den dreje 45 grader til hver side. Det var en demo så jeg gav 549,- for hos Befro
|
|
![]() |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du må nok regne med at give over 1000 Kr, hvis det skal kunne opfylde dine behov. Som påpeget, kig evt. efter Vogels, det er kvalitet. EFW 8345 som der linkes til, er faktisk et rigtig godt bud, og opfylder vel dine behov.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er Vogels bestilt
Tak for hjælpen :-)
|
|
Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |