|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 03-Januar-2011 kl. 18:58 |
Hej
Har netop lige købt en PS3 - har søgt lidt på nettet om tilslutninger på et B&O Beovision 10 og faldt over nogen forskellige ting. Kan det virkelig passe at man ikke bare kan sætte sin PS3 til Beo 10 uden at man skal have B&O op og pille ved sit Tv? Jeg har ligeså en Beo 5 fj. bt. Det er så fint nok der skal noget software i den. Men hvad mangler man ellers - Og er der nogen der ved om jeg skal til ud og ofte penge på at få det til at virke.? Christian |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg synes det lyder underligt hvis ikke det bare kan tilsluttes HDMI?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Ja det vil jeg jo osse synes. Men B&O er og bliver B&O og de har deres metoder. HAr læst et sted om at det koster 995 kr at få installeret noget så det skulle virke og det er uden arbejdsløn. Arbejdsløn plejer at koste 600 kr i timen.. Så det blir sku pludselig en dyr PS3 så
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.hifigalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=18801
Øv hvis det er sandt |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Snakkes der ikke udelukkende om betjening af en PS3 via TVets menuer? Ja, det koster penge at få fuld kontrol over en PS3, da den kører via Bluetooth, hvilket kræver en opgradering af TVet, men du kan jo bare bruge PS3ens egen Remote i stedet så. HDMI-porten fungerer uden at du får nogen fra B&O til at pille ved noget.
Redigeret af Yakken - 03-Januar-2011 kl. 20:50 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Men hvordan slår jeg så over på PS3 på Beo10 ? Forstår du hvad jeg mener ? Hvordan får jeg PS3 menuen frem på tvet? Hvad skal jeg trykke på - er lidt i vildrede.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Er der ikke en der hedder indput? evt. HDMI ind ?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Ikke på min fj bt. Men jeg kan nok få det på den hvis jeg går ned i en B&O forretning Der er kun lagt tv og radio ind på fj. bt. Og i menuen på tvet kan jeg heller ikk finde noget. medmindre andre ved noget ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm. Har du adgang til en Beo 4 ? Måske den kan klare sagen? Den kan man vist selv programere..
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan godt få adgang til en beo4 men har ikke en her lige nu. Så det vist bare nemmere lige at smutte ned i B&O imorgen.
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej og tillykke med din ps3.
Jeg har selv en bv7-40 og har ingen problemer haft overhovedet med at tilkoble en ps3.
Forbind blot ps3 og bv10 med hdmi og gå så ind i tv'ets menu under tilslutninger. Her skal du så huske hvilken hdmi du tilkoblede og så vælge... pokkers sidder lige nu på jobbet! Men det er noget med at du har nogle ting på din fjernbetjening som f.eks dvd/v.tape/dtv osv. Her skal du så vælge denne "knap" til den rigtige hdmi-indgang, så burde det spille.
Det med at du skal have lagt noget software ind er en såkaldt PUC-liste hvor du via din beo4/5 så kan betjene diverse andre mærker... og hvis din BV10 ikke er så gammel, så burde ps3 også være på denne liste! Hvis den så er på listen skal du blot stikke en ledning (kan ikke huske hvad den hedder men det er med det "røde" i enden som påklistres som afsender på modtagerenheden) i PUC-stikket og så fremskaffe en bluetooth-adapter (speciel lavet til ps3) for at ændre den til at modtage andre signaler. Men ellers fungerer det perfekt blot med hdmi og ps3 controlleren. Tjek ellers dette udemærkede forum: www.beoworld.org hvor du kan finde mange spændende oplysninger.
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Bare lige for at slå det fast, så koster det altså ikke 995 kr. at få en PS3 sat til sit Beovision. Det koster det hvis du vil styre den med din egen fjernbetjening. Jeg er temmelig sikker på, at du får adgang til at vælge input på TV'et når først der sluttes noget til HDMI-porten. Om du så skal have lagt en ekstra knap på din Beo5, så burde det være noget du kan få gjort gratis hos din forhandler - det er kun en XML-fil, der skal ændres lidt i og smides på fjernbetjeningen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |