|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 07-Januar-2011 kl. 20:35 |
|
Findes en sådan. Synes ikke rigtig jeg kan finde et direkte svar på nettet. Altså lige som den til v1 så man kan bruge den med ekstern hdd og fx xbmc?
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
hvis du snakker om apple tv version 2 og der så er en usb-flash - så nej - vers2 bruger jo ikke samme OS - den kører ios - så rent teknisk er der en jailbreak til den, men om der kommer en - sandsynligvis - det skulle undre mig meget hvis der ikke gjorde det. Hvis noget kan hackes - så sker det som regel også.
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
http://firecore.com/atvflash-black
Den er hacket, og de mener at den nok skal få adgang til streaming fra extreme kilder som eksempelvis en NAS |
||
![]() |
||
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
ok.. må jo se hvad kommer først. usbflash eller playon mini 2 |
||
![]() |
||
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
Tror helt klart at det er værd at vente på at firecore når lidt længere med deres usb til atv2. Venter selv spændt. har set det køre på atv1 og det tog 5 min at sætte op og det dur bare
|
||
![]() |
||
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
|
PlayOn!HD2 Mini skulle komme til primo februar
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |