|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() Sendt: 08-Januar-2011 kl. 14:06 |
Jeg har store problemer med at få forbindelse til ovenstående.
Manualen er ikke til nogen hjælp, og der er ingen support hos Logitech længere. Jeg bruger den trådløst og kun til internetradio. Håber på hjælp. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Hvorfor mener du ikke der er support hos Logitech længere?
Nå, men jeg har et bud. For nylig kom en firmware-opdatering til de "gamle" enheder som fx. Classic. Jeg gætter på, at din ikke har opdateret automatisk. Hold Brightness knappen inde nogle sekunder, så starter firmwareopdateringen og du skulle være kørende igen.
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Tak for svar.
Jeg kiggede på Logitech hjemmeside og fandt ingen support på Classic. Jeg kunne ihvert fald ikke finde det.
Nu har jeg prøvet den med at holde brightness knappen nede. Der kommer denne meddelelse:
update_begin bad state. Og så sker der ikke mere.
Måske skal jeg sætte den til USA?
Hilsen Ole
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Prøv at spørge her på det uofficielle (og langt bedre end det officielle) forum: http://forums.slimdevices.com
De er flinke og altvidende
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Faldt over den her, prøv det: http://forums.slimdevices.com/showpost.php?p=596234&postcount=4
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen, Don. Jeg fik den på igen. DDen skulle logges på box (tror jeg) i stedet for wireless. Forstår det ikke rigtigt. Det går lidt stærkt, at man ikke når at læse alt på skærmen.
Fik så efterfølgende opdateret firmwaren, med at holde brighyness knappen nede. Godt trick.
Tak og fortsat goe weekend.
/Ole
|
|
Kokkeole
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |