Hej allesammen
Jeg står og skal ud og købe nyt tv i næste uge.
Glæder mig sindssygt meget, men er kommet SÅ meget i tvivl hvad angår mit vallg:
Samsung PS50C7705. Synes virkelig det er fedt tv og har indtil videre været 100% sikker på, at det skulle være dét.
MEN...! Nu har jeg jo læst herinde at det største problem med plasma er muligheden for burn-in...
Har desværre den dårlige vane med at falde i søvn foran tv'et og ville jo være ret træt af at vågne op og tv'et har stået på en frossen dvd-menu i 6 timer og giver et fint "print" af det

Jeg nyder også en omgang PlayStation i ny og næ og har også læst/hørt flere steder at diverse ikoner kan give burn-in ved det...
Derfor har jeg også kigget lidt på andre tv bla. Samsungs LED tv; UE46C7705 og UE46C8705- den sidstnævnte mest pga af designet hvis det endelig skulle være én af dem

Jeg var også en tur ude i et Sony Center igår hvor jeg så deres NX710 som var ret så lækker.
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal købe! Hælder allermest til Samsungs plasma, men er virkelig bekymret/bange/rædselslagen for muligvis en led omgang burn-in

Er der nogen af jer der evt har erfaringer med plasma'en, især med still-billeder i længere tid og gaming?
Håber på nogle interessante inputs