|
PS3 & IPHONE 4 & BEO10 |
Besvar |
Forfatter | ||
Zegnacre
Bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
Emne: PS3 & IPHONE 4 & BEO10 Sendt: 12-Januar-2011 kl. 15:11 |
|
Hejsa
Jeg tænkte på om man kunne plugge sin iphone 4 i usb på PS3 og derved hører sin musik igennem BEO10 højtaler. Jeg har været inde i PS3 menuen men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Der dukker ikke nogen "USB KEY" eller noget frem i PS3. Så mit spørgsmål lyder kan det overhovedet lade sig gøre det jeg har gang i. Og lige en ting til - kan man hører musik fra sin Macbook gennem sin PS3 - hvis de på samme netværk? Nogen forslag?? På forhånd tak Christian |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 15:30 | |
det er muligt via denne software at streame multimedieindhold fra sin mac til ps3 http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/software/EyeConnect.en.html
Redigeret af rhsin - 12-Januar-2011 kl. 15:42 |
||
Mvh
René |
||
Zegnacre
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 15:58 | |
Så man kan ikke bare sætte sin iphone 4 i PS3en og så hører musik på sit tv ?
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:04 | |
nej det tror jeg ikke.
Men du kan med appen plugplayer på iPhonen afspille det indhold der ligger på din mac og delt via eyeconnect softwaren, også videre til ps3 som burde kunne vælges som mediarender (har dog ikke testet det endnu.. men burde virke..)
dette kan gøres trådløst og er relativt let at sætte op Redigeret af rhsin - 12-Januar-2011 kl. 16:04 |
||
Mvh
René |
||
Zegnacre
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:09 | |
Så jeg skal have købet plug player app det er jo nemt ? Hvad med eyeconnect software hvordan installer man det, på sin mac eller hvad. Er lidt i vildrede med det du forklarer. ?
|
||
Zegnacre
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:20 | |
Jeg har installeret det der eyeconnect på fri trial i 30 dage. Og jeg har fået det connected med PS3. Men den skriver der ingen titler er under musik, artists osv. Man har så muligheden for at kopiere med så skriver PS3en at der er en DLNA 2130 fejl :( ... Ja det er altså ikke altid nemt det elektronik
|
||
rhsin
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:21 | |
eyeconnect installerer du på den mac du ønsker indholdet delt fra, og slår services til dvs den spørger dig hvilket indhold du vil dele.. pas på med hvis du har medieindhold liggende som IKKE skal deles ellers kan alle computere på dit lokalnetværk sidde og se din macs billeder film og musik
plugplayer installeres på iPhonen, og så snart eyeconnect kører på maccen kan plugplayer se den som lager (du skal vælge din kilde i plugplayer.. og det vil være maccen) herefter skal du vælge din afspiller (mediarender) så snart PS3 er tændt bør den automatisk poppe op som mediarenderer... jeg har dog ikke lige prøvet plugplayer med PS3 som afspiller.... men det burde virke.. men jeg har prøvet at tappe på det mediaindhold der er delt via eyeconnectsoftwaren på maccen.. med PS3 som direkte "afspiller" og det kører
|
||
Mvh
René |
||
rhsin
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:22 | |
ellers så tjek at den ikke blivet spærret i firewallen på maccen, og at du har tilladt din musik bliver delt under deling (sidstnævnte burde egentligt ikke være nødvendigt med eyeconnect.. men anyway)
jeg går udfra din mac har et system nyere end det der står som krav ved eyeconnect Redigeret af rhsin - 12-Januar-2011 kl. 16:29 |
||
Mvh
René |
||
Zegnacre
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:28 | |
Nej hvordan gør man det ? Beklager jeg svarer tilbage med spørgsmål på alt det du skriver, men jeg er helt grøn på dette område. |
||
Zegnacre
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 16:36 | |
Har tjekket firewall der er grønt lys ud fra eyeconnect. Men PS3 skriver stadigvæk ingen titler fundet.
Men ahh nu virker det :) Gik over i musik på PS3 og nu spiller den ;) Det EyeConnect, burde da ligge ude og være gratis tilgængeligt hehe Ahh mon ikke jeg har råd til det. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |