recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enormt imponeret over Humac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnormt imponeret over Humac

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Emne: Enormt imponeret over Humac
    Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:13
Hej,

Så har jeg lige pakket en helt ny Macbook Pro til 11299,- og hvad er der en pixelfejl lige midt i skærmen, hvordan skal jeg forholde mig??Cry


Hvad skal jeg gøre, den er købt hos Humac ( Butik)

Heldigvis har jeg betalt den med Mastercard, så jeg kan vel tvinge dem til at bytte den eller hvad??


Redigeret af ojr5896 - 14-Januar-2011 kl. 14:48
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:33
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur ,
men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds ,
kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:34
her står der lidt
http://macnation.newz.dk/her-er-apples-hemmelige-pixelfejl-politik
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:42

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:55

Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur ,
men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds ,
kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry

Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:


Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?
.....
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:


Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?

Det er ikke Humac, men Apple jeg mener, nu skulle vi have en bærbar, konen ville gerne have en Apple, så jeg overgav mig.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up


Hvad skulle det hjælpe? Da jeg stod i butik blev den slags kunder puttet bagerst i "god service" køen, og jo mere de råbte og skreg jo mindre service fik de LOL  Det kan godt være lønnen var lav, men der var optræden hver dag... LOL

En god kommunikation hjælper altid.. de der kunder der tror de kan få  det som de vil have det bare de hæver stemmen, de er ikke til at tage seriøse. 90% af dem aner ikke engang hvilke rettigheder de har og man står bare og krummer tæerne så de næsten er længere bagude end hælen til sidst Dead

Men ja, ned og klag på en sober måde med mindre du er klar til at tabe det hele på gulvet.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...


Redigeret af Otto J - 13-Januar-2011 kl. 19:41
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:


Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Deres pixelpolitik er ikke meget anderledes end andres, og derudover tror jeg nu nok at 9 ud af 10 oplever ganske god service fra deres side af.
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 20:19
Jeg håber det bedste, og vil selvfølgelig opføre mig pænt.

LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...
Nu kender jeg ikke hele baggrunden for sagen, og hvad forhandleren siger til fejlen. Men én ting tiden har lært mig gennem adskellige handler er helt bestemt, at vil en forhandler ikke være seriøs, og yde service og forståelse, så skal man dæleme ikke glide på røven for en forhandler, i bar ydmyghedDead
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu