Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Emne: Enormt imponeret over Humac Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:13 |
Hej,
Så har jeg lige pakket en helt ny Macbook Pro til 11299,- og hvad er der en pixelfejl lige midt i skærmen, hvordan skal jeg forholde mig??
Hvad skal jeg gøre, den er købt hos Humac ( Butik)
Heldigvis har jeg betalt den med Mastercard, så jeg kan vel tvinge dem til at bytte den eller hvad??
Redigeret af ojr5896 - 14-Januar-2011 kl. 14:48
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
|
TiXe
Super bruger
Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:33 |
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
|
TiXe
Super bruger
Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:34 |
her står der lidt http://macnation.newz.dk/her-er-apples-hemmelige-pixelfejl-politik
|
|
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:42 |
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck
Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled
|
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 18:55 |
TiXe skrev:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
|
Notfast
Guld medlem
Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:01 |
ojr5896 skrev:
TiXe skrev:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?
|
.....
|
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:24 |
Notfast skrev:
ojr5896 skrev:
TiXe skrev:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der? |
Det er ikke Humac, men Apple jeg mener, nu skulle vi have en bærbar, konen ville gerne have en Apple, så jeg overgav mig.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
|
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:30 |
Mr. Claude skrev:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck |
Hvad skulle det hjælpe? Da jeg stod i butik blev den slags kunder puttet bagerst i "god service" køen, og jo mere de råbte og skreg jo mindre service fik de Det kan godt være lønnen var lav, men der var optræden hver dag... En god kommunikation hjælper altid.. de der kunder der tror de kan få det som de vil have det bare de hæver stemmen, de er ikke til at tage seriøse. 90% af dem aner ikke engang hvilke rettigheder de har og man står bare og krummer tæerne så de næsten er længere bagude end hælen til sidst Men ja, ned og klag på en sober måde med mindre du er klar til at tabe det hele på gulvet.
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:40 |
Mr. Claude skrev:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck |
Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...
Redigeret af Otto J - 13-Januar-2011 kl. 19:41
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 19:58 |
ojr5896 skrev:
TiXe skrev:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Deres pixelpolitik er ikke meget anderledes end andres, og derudover tror jeg nu nok at 9 ud af 10 oplever ganske god service fra deres side af.
|
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 20:19 |
Jeg håber det bedste, og vil selvfølgelig opføre mig pænt.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 20:27 |
Otto J skrev:
Mr. Claude skrev:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck |
Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger... |
Nu kender jeg ikke hele baggrunden for sagen, og hvad forhandleren siger til fejlen. Men én ting tiden har lært mig gennem adskellige handler er helt bestemt, at vil en forhandler ikke være seriøs, og yde service og forståelse, så skal man dæleme ikke glide på røven for en forhandler, i bar ydmyghed
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|