|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() Sendt: 04-Januar-2011 kl. 23:03 |
||
heysa..
så sluttede konen's tålmodighed op..
![]() men hvad kan det trække ?
evt disse LINK
|
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||
Jeg har sådan to stående med vægbeslag i hvide, hvis det er dem du beslutter dig for |
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Takker, men de skal være sorte..
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||
Det var værd at prøve
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Altid
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
||
Hvad med at købe dem der passer til:
Pioneer S62 Pioneer S63 De skal måske købes brugt. De produceres næppe mere, men nogle butikker har måske nogle tilbage. Mine forældre har det der må være Pioneer S62 og de spiller helt udmærket :-) Tror ikke, at det kan betale sig at købe noget andet, hvis det er tv'ets forstærker der skal drive dem. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Nielsen..... ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||
Jeg har et par originale Pioneer højttalere som kom sammen med mit 6090H. De passer muligvis også til et 5090H. De er sorte og har aldrig været produkt. Er du interesseret så er de til salg. Højtalerne er til sidemontering på fjernsynet.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
||
Du kan evt se den løsning jeg har brugt ca midt på siden, hvis altså tv'et kan trække dem. link http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17639&PN=6&title=hjemmebiolahan |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |