|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Frandsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 15-Januar-2011 kl. 21:00 |
Jeg har lige returneret mit 42" pana G20 LCD i Elgiganten..... Var generelt skuffet over billedkvaliteten som jeg opfattede som meget hakkende, det gik helt galt igår da jeg så "P3 Guld" - diskolys og hurtige klip og panoreringer og hele billedet blev "pixeleleret"Det paradoksale er at det var sælgeren som "overtalte" mig til at tage LCD modellen istedet for plasma som oprindeligt var mit mål..
Mit spørgsmål er, ligger de to modeller tæt på hinanden når man taler billedekvalitet - eller skal jeg give plasmaen en chance?
vh
Frandsen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej det gør de ikke, køb Plasma.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Frandsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
@Radiomanden
Sjovt nok er det nye TV en "udskiftning" af et TH-37PX80 ;-)
Jeg kan se du har det samme.....
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
PX80 har jeg ikke nogen grund til klage med hensyn til billedet hverken på SD eller HD.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg har lige returneret mit 42" pana G20 LCD i Elgiganten..... Pana g20, er det ikke plasma? Eller er jeg hel gal på den?
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Panasonic's LCD-skærme er generelt set, billedmæssigt ikke på niveau med deres Plasma-skærme, slet ikke fra V20 og op, eller måske endda fra G20, og sådan har det altid været, tvivler på, at det bliver anderledes.
Sælgeren har ikke forstand på sagerne, eller så har han bare forsøgt at sælge dig et Tv med så høj en avance som muligt (Elgiganten har meget højere avance på Pana LCD end Plasma). Hvorom alting er, så køb f.eks. et G20, som billedmæssigt er bedre, og til en meget mere attraktiv pris. Redigeret af vasif - 15-Januar-2011 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
G20 kan også fås som LCD - http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/LCD+TV/TX-L42G20/overview/3445439/index.html
Har haft LCD udgaven hjemme i 1 dag inden den blev afleveret hos forhandleren igen. Kunne ikke få mig selv til at stille det op hos min gamle mormor - ja det var så ringe!
|
|
Alt for meget grej at opgradere på.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det er da dumt at kalde dem det samme. Jeg blev lige lidt forvirret.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
TX-P42G20 er plasma, men TX-L42G20 er et LCD. Bemærk P eller L før 42
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Det er ret forvirrende, når producenterne kalder deres tv det samme, udover en G20 LCD, findes også en V20 LCD.
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er vel taktik! Ellers får de aldrig solgt nogen af deres LCD
![]() |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |