recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix 6600N BlueCore patch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix 6600N BlueCore patch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Tvix 6600N BlueCore patch
    Sendt: 20-Januar-2011 kl. 23:07
Hej med Jer
Dette er måske nogle banale spørgsmål, men jeg prøver alligevel. 
1) Jeg kan på MPCCLUB se at man kan hente en patch så man kan afspille DTS-MA, men, jeg har "kun" et 5.1 surround, vil muligheden for at kunne afspille DTS-MA på et 5.1 anlæg give mening? Idag afspiller Tvix'en det bare som DTS 5.1. 
2) Er der egl. nogen forskel på om lyden kommer igennem SPDIFF eller HDMI?
3) I Tvix har jeg valgt Audio Pass Thru til ON, er dette ikke korekt?

Køre PT. med FW V.2.0.8 har svært ved at finde et patch til denne. kan ogse se på div. forums at man skal passe lidt på med ikke at "brick" sin tvix med forkert bluecore..

Håber I kan svare ....
tvix rocks !
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 07:20
Jeg har tidligere prøvet med Bluecore på de tidligere FW versioner, men ligesom dig har jeg også kun et 5.1 system, og jeg har besluttet for ikke at "risikere" noget ved at prøve at bøvle med bluecore patch.
Nu sidder mit surround i TV'et hvor højttalere også er forbundet, så derfor bruger jeg kun HDMI til lyd.
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 07:34
Jeg tror også jeg holder mig fra det, er tilfreds med mit 5.1 system med DTS, gad bare godt høre DTS HD nu mit grej understøtter det.
En ting jeg ikke forstår er at tvix siger den understøtter Dolby True HD pass-through:
Den nye model TViX M-6600N Plus har nu mulighed for at sende Dolby True HD og DTS Master ud som alm. bitstream. ( taget fra AV connection.dk ) hvorfor ligger de så ikke denne patch i deres SW, hvorfor skal det findes et andet sted nettet, og risikere at det ødelægger tvixèn. 

Min onkyo understøtter Div. HD lyd formater, problemet er bare at jeg ikke kan få tvixèn til at sende DTS HD MA videre.....

Redigeret af moose74 - 21-Januar-2011 kl. 08:33
tvix rocks !
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu