Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
forzajuve
Guld medlem
Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
|
Emne: htc legend Sendt: 04-Januar-2011 kl. 16:23 |
Nogen der har erfaringer med denne mobil, overvejer lidt at investere, men har også htc desire i tankerne.. men den er bare så meget dyrere..
nogen der har nogle inputs---
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
 |
gadeberg87
Bruger
Oprettet: 04-November-2009
Point: 145
|
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 16:42 |
Jeg har en Legend. Jeg syns den er en genial mobil! Den er ikke voldsom stor, og efter opdateringen til android 2.2, så er den virkelig blevet god igen. Jeg vil mene en kan det samme som en desire, måske ikke med helt så god ydeevne, men tilgengæld syntes jeg designet er meget flottere.
Jeg har også prøvet en desire, samt desire hd, for den sags skyld. Og i dagligdags forbrug har jeg ikke opdaget forskelle på Legend og Desire. Det eneste er måske skærmens størrelse der henvender sig lidt mere til surfing på Desire end Legend. Men det kan sagtens lade sig gøre:)
|
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 16:44 |
ok hvor stor er skærmen i forhold til desire ??
så må jeg ud og lede efter sådan en ...
|
|
 |
gadeberg87
Bruger
|
Sendt: 04-Januar-2011 kl. 16:52 |
Legend har en 3,2" skærm og Desire har en 3,7"
|
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 20-Januar-2011 kl. 20:17 |
hejsa, hAr lige købt sådan en tlf.. har ikke gjort noget som helst endnu... har aldrig haft en smartphone før, hvad skal man have af apps og er det nemt at sætte op, og hvis jeg gerne vil undgå at få en monster telefon regning hvad skal jeg så undgå ??? - skal have skiftet mit cbb ud med noget cbb data sjov tror jeg...
|
|
 |
gadeberg87
Bruger
|
Sendt: 20-Januar-2011 kl. 21:06 |
til at starte med så er en gmail konto næsten et must have! Det gør det hele så meget lettere. Kantakter, kalender og meget mere bliver automatisk opdateret. Med google konto kan du også lave en google checkout konto, så du kan købe apps fra android market via kredit kort. Der er rigtig mange gratis apps, som også er rigtig gode. Mange af de gratis er "lite" versioner, som er en skrabet udgave af betalings app'en. Hvis det er cbb mobil data du kar købt, så har du 1000 mb data om måneden. Og hvis du bruger over de 1000 mb så betaler du for to gange dataforbrug, altså 2x49, så vidt som jeg kan læse mig til. Men hvis du "bare" bruger mobilen til at opdatere med de forskellige tjenester, så som facebook, email, kalender og henter et par apps, så tror jeg ikke det er det store problem. Men der er vist nok mulighed for data tæller i telefonen, så du kan se hvor meget du har brugt. Og så hvis der er brugt for meget kan du slukke for data forbindelsen på mobilen.
Håber det hjalp lidt:)
|
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 21-Januar-2011 kl. 08:39 |
det hjalp da en del.. tror jeg vil købe cbb data.. der er et tilbud på 249 kroner for 1GB data og 1 mbit forbindelse, så vidt jeg har forstået - for et helt år... det er sgu billigt... Jeg har allerede en gmail... men mon ikke man bare skal smide sit simkort i telefonen og så prøve sig frem..
|
|
 |
dannemand
Bruger
Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: 8000
Point: 212
|
Sendt: 21-Januar-2011 kl. 09:29 |
Efter du har fået opdateret til android 2.2 kan du måske opleve en smule lag i telefonen. Det fjernes ved at gå i indstilling, programmer, udvikling og så sætte flueben i USB fejlretning. Når du skal bruge telefonen som usb-pen til at overføre filer skal dette flueben midlertidigt fjernes.
Vil anbefale dig at kigge på følgende programmer Handcent SMS (synes jeg er bedre end det originale, husk dog at deaktiver det gamle sms program, eller får du dobbelt besked) Smooth Calendar ( Widget der viser 3 kommende aftaler i stedet for 1 enkelt som standard programmet) Endomondo hvis du kan lide at løbe, cykle. Evernote synkronisere noter fra mobil til pc og omvendt. Ontv for tv-program
Det kan også være en god idé at tilføje indstillings widgets så du nemt kan tænde for 3g, wifi, gps og så videre fra start skærmen.
Husk at gemme dine kontakter som Google kontakter, så bliver der lavet backup online. Hvis du kalder folk deres rigtige navn i kontaktbogen, så henter downloader den automatisk billede fra facebook. Ellers kan det også gøres manuelt :)
|
 |
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk
Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
|
Sendt: 21-Januar-2011 kl. 09:47 |
Selv hvis du ikke får det eksakte navn skrevet i telefonbogen, så er der en funktion til at linke en kontakt til en Facebook-profil, og så kører det igen automatisk med opdateringer af profiler mv. Knappen sidder i øverste højre hjørne under kontaktens profil i telefonbogen.
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
 |