|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mellow ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 12-Maj-2006 kl. 00:34 |
Hej alle.
Jeg kom for sent til det tidligere DVB-T fælleskøb og vil nu høre om der er interesse for den lidt nyere model fra Digiality, nemlig CX-CI 422 TS. Specs kan ses her : http://www.kjaerulff1.com/downloadfile.aspx?did=4 Var folk egentlig tilfredse med 302 modellen fra firmaet? Hvis ikke lige Digiality CX-CI 422 TS, kan der da findes interesse for et andet DVB-T + HD-Recorder apparat i entry level klassen. Mvh. Peter |
|
![]() |
|
RealMe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hej Peter
Jeg indsætter mit svar fraen anden debat (se http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10419& PN=1&TPN=13 )
Hej
Jeg modtog min CX 302 m 80 MB HD i går - og det var en meget positiv oplevelse
![]() Men jeg har kun haft gode oplevelser så vidt:
- Supernem opsætning.......den gør det jo selv
![]() - Alle tilslutninger virker som de skal.
- Logisk menu .......det ka' da ikke være lettere.
- Knivskarpt billede!!! Total DVD-kvalitet på mit JVC 100 MHz 32" flatscreen TV.
- Optagelse kan da ikke være nemmere - og afspilning ligeså. Og tænk de lækre informationer den automatisk gemmer f.eks. sendedag/tid, filmlængde, og sandelig også beskrivelsen af programmet klippet fra EPG'en. Den plejer jeg selv at kopiere til tekstdokument på min PC.
- Undertekster er som de skal.
- Superflot design.
- Nogen har klaget over at fjernbetjeningen er meget retningsbestemt.....men det er da INTET......min DVD/VCR kræver mere sigtekorn
![]() Ville selvfølgelig gerne at der var twin-tuner.......men vil jo ikke betale prisen.
1699,- for det vidunder - det er for vildt.
Fra en glad RealMe
........................................(krydser fingre for, at mine problemer må være få og små)
Jeg har opdaget, at den nogle gange ikke vil skifte kanal efter en optagelse - men det kræver blot at man slukker og tænder igen via fjernbetjeningen, ......så det......
Og konen og børnene bruger den lige så flittigt som jeg....starter ugen med at vælge de programmer vi hver især ønsker optaget. Redigeret af RealMe - 12-Maj-2006 kl. 12:18 |
|
RealMe
TV: JVC AV-32H35SUE Surr.: JVC XV-TH-S3 + Amitech M300 højt DVD/VCR: JVC HR-XV-31E DTT: Digiality CX302T PRV 160GB Anlæg: J |
|
![]() |
|
RealMe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hej Peter
Vil bare gøre opmærksom på, at ovennævnte maskine er en kombineret Satelit og DVB-T modtager.
|
|
RealMe
TV: JVC AV-32H35SUE Surr.: JVC XV-TH-S3 + Amitech M300 højt DVD/VCR: JVC HR-XV-31E DTT: Digiality CX302T PRV 160GB Anlæg: J |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Ja jeg har jo haft min fra fælleskøb,og stadig super glad for den, billed kvalitet er jo som på min Sony 710 i HQ,selv når jeg kopiere over til dvd optageren fra hd bliver billed super.Og til 1699 er alle penge godt givet ud. kallek Redigeret af kallek - 13-Maj-2006 kl. 14:50 |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Det er værd at bemærke at man ikke kan optage en kanal og se en anden kanal samtidigt på den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |