|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 00:26 |
Hejsa,
Nu har jeg lige fået mit et Creative Soundblaster X-FI 5.1 lyrkort til min computer, og vil sådan set gerne have et fornuftigt surround højttaler sæt til den. Laver creative stadig nogle gode, eller skal man over i noget andet? Budget er omkring de 2.000 kr. og jeg modtager gerne forslag + links :) |
|
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Logitech Z-5500 http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=93541&prodid=38769kunne være et godt bud
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
ahh ja, det var egentlig det jeg ledte efter kan jeg se nu... genialt!
det er vel noget nær det billigste man kan gøre det i dag? |
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Kig evt på noget Edifier/Empire, det er vist næsten den eneste producent af PC-højttalere der også laver nogle af deres modeller i træ(MDF). Desuden bruger de ofte alm højttalerkabel til at forbinde højttalerne så man slipper for kreative løsninger (og mistet garanti) for at få gjort kablerne længere.
Jeg har ikke selv hørt det, men det her må da vist være et af de mest ekstreme PC-højttalersæt du kan finde ![]() |
|
![]() |
|
Clark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Køb Edifier har hørt dem spille - og hold kæft der er meget power i det! Har altid været fan af creative men det sæt som der linkes til herover sparker så meget mere røv!
|
|
* // Clark Birkelund
|
|
![]() |
|
![]() |
ser også super lækkert ud, men de næsten 600 kr. i merpris kræver lige lidt mere opsparing så =(
|
|
|
|
![]() |
|
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
elgiganten har haft jævnligt af z-5500 til 1800 det sidste stykke tid.
Et fornuftigt sæt til prisen, men hvis man vil ofre lidt mere er lyden en smule rundere i edifer s550 sættet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |