|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
![]() Sendt: 25-December-2010 kl. 21:17 |
|
Hejsa alle Har været så heldig at få et nyt Sennheiser HD 203 headset i julegave. Men er ret sikker på at jeg gerne vil bytte HD 203 til et større/bedre headset, så derfor denne tråd. Jeg skal bruge et headset med microfon, som mest skal bruges til musik & gaming på stationær pc. Er nogle år siden jeg sidst har købt/kigget på headset, så ved ikke hvilket jeg skal bytte det til. http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets/ear-force-x41-pbt.aspx Ved også at Sennheiser laver headsets der kvalitetsmæssigt ligger over gennemsnittet, men ved ikke helt hvilket jeg skal vælge derfra. Om det skal være trådløst eller ej, er ikke så vigtigt. Blot skal der være langt kabel på headsettet, hvis det ikke er et trådløst sæt. Vil gerne have et headset der har super lyd (gerne surround), og som sidder godt til omkring ørerne. Netop derfor vil jeg bytte HD 203, da jeg syntes de er for små/spinkle. Har fundet denne post på et andet forum, men syntes måske det forvirrer mig mere end det gavner. Men måske I kan bruge det til noget: Best Gaming Headphones for PC Enumerated below are the best gaming headphones. The first one in the list, a Bose made headphone is amongst the best noise canceling headphones.
Så derfor: Hvilket headset kan du/I anbefale mig at købe, udfra ovenstående opstillede "krav"/ønsker ?? På forhånd 1000 tak for hjælpen / gode forslag ! |
||
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
Jeg har lige bestilt Logitech F540 (wireless), lige bortset fra at det kun har support for analog stereo lyd (ifølge reviews er lyden stadig udemærket) lyder det i mine øre til at være et af de bedste bud på et PS3(/PC) gaming headset.
Features:
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Undskyld, men der er blevet lavet op til flere tråde omkring dette emne. Jeg kan prøve at finde dem frem hvis det er, ellers så brug søgefunktionen
|
||
![]() |
||
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Nekolas -> Super ! Tak for godt input :-) Jeg må tjekke det ud "live" i en butik, men ser lækkert ud.
SteffenD89 -> Tak for meget brugbart svar... Glædelig Jul :-)
|
||
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Nuvel, skal da nok komme med et mere fyldestgørende svar.. Om det skal være trådløst eller ej, er ikke så vigtigt. Blot skal der være langt kabel på headsettet, hvis det ikke er et trådløst sæt. Vil gerne have et headset der har super lyd (gerne surround), og som sidder godt til omkring ørerne. Netop derfor vil jeg bytte HD 203, da jeg syntes de er for små/spinkle. http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-v2#reviewsFor the lazy: Det koster ca. 650kr og jeg kan personligt stå inde for det. Jeg bruger det både til PS3 og PC (gaming, musik og film). Hurtige facts: 3m ledning indbygget mic du kan trække ud, når den skal bruges Bløde "bøffer", så du kan have headsettet på i flere timer God lyd med surround Volume, og mute knap til mic, tæt ved selve headsettet, så det altid er tæt ved hånden Kender ikke til de andre headsets du har nævnt, men jeg kan som sagt stå inde for det Steelseries jeg har nævnt. Det er relativt billigt og virker super. Jeg fortryder bestemt ikke mit køb. |
||
![]() |
||
![]() |
|
SteffenD89 -> Kanon svar ! Eet der virkelig kan bruges, med link og videoklip ! Stor klasse; TAKKER !
Men det headset du henviser til, er 100% magen til det jeg har nu. Men det er afgået ved døden, da venstre højttaler først mistede lyden (Mono er ikke cool...), hvorefter selve "vippemekanismen" ved venstre højttaler knækkede helt :-(
Så er ikke så lun på eet mere af samme slags, selvom lyden er helt ok, og der er lang ledning. Syntes desuden også at mikrofonarrangementet er "uheldigt", så tror det skal være et andet mærke denne gang.
Men igen; Takker for godt input !
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
hvordan er det uheldigt?
Du tager det ud når det skal bruges og kan fint justeres? Så det forstår jeg ikke helt :s Men cool nok, det er rart nok at prøve noget andet. |
||
![]() |
||
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Jeg har købt Logitechs nye f540 headset og det er jeg ihvertfald tilfreds med. Det har kanon lyd og er behageligt at sidde med efter flere timers spil og så er det trådløs, men jeg har problemer med mikrofonen da jeg kun kan høre mig selv og ikke andre
![]() ![]() Jeg har et Sennheiser til PC'en og jeg kan ikke høre den store forskel på de 2. Grunden til at jeg købte det trådløse var, at jeg synes at det er nederen at sidde med et kablet headset når nu controller og andet er blevet trådløs på PS3. Med det Headset som logitech har leveret her, så kan jeg nemt undvære 7.1 surround og derudover er jeg fri for at skal smide Headsettet, når jeg lige skal hente en øl ude i køleskabet
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er indstillingsfejl, hvis man kan kalde det det. Jeg oplevede det samme med mit Steelseries men kan ikke længere huske hvad det var.. Så du må lige prøve dig lidt frem. :)
|
||
![]() |
||
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
|
skal have mig sony ga500 7.1ch til min ps3/pc :P
http://www.sony.dk/product/cpp-headsets/dr-ga500/tab/technicalspecs |
||
![]() |
||
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
|
Hejsa
Må man spørge hvad det endte med at du købte? Er selv på udkig med nogenlunde samme kriterier
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
Det med at du kan høre dig selv er åbenbart et bevidst valg af logitech ifølge en af deres medarbejdere her: http://forums.logitech.com/t5/Headphones-Headsets-Microphones/F540-problems-PS3/m-p/563408/highlight/true#M4693
Det med at du ikke kan høre andre kan være fordi du ikke har skruet op på den venstre volume knap som er chat-volume. Kan huske jeg ikke selv kunne høre andre og prøvede at skrue op på den uden der skete noget. Senere viste det sig så at jeg skulle skrue -rigtig- meget op på den før jeg kunne høre andre |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |