|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
darkdevil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 161 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 12:57 |
Hej
Kan jeg bruge en rf modulator til at samle mit tv siganal (scart fra parabol recivere) + antenne kabel fra loftsantenne.
Og så føre et kabel videre fra rf modulatoren til en antenneforstærker/fordeler, som deler ud til andre tv.
Vil RF modulatoren lave mine digital dvb-t kanaler om til analoge? Eller fugnere RF modulatoren ligesom de rf modulatore, som kan i tidernes morgen havde i en parabol recievere?
/Kim
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan sagtens lade sig gøre, at tilslutte en modulator til en STB, og sende signalet ud til andet eller flere TVer i de existerende kabler, husk bare at bruge en frekvens som ikke falder sammen med en som anvendes til modtagelse af signaler fra TV senderen/KabelTV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Også så jeg gør det at jeg forbinder sat reciever til en rf modulator, og samtidig tilslutter antennekabel fra loftsantenne til rfmodulater (de har ofte en rf in). Og så fra rf out kører videre til antenneforstærker/fordeler.
Det vil ikke gøre så det digitale luftbåret signal går tabt?
/Kim
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tilslut sat reciever til en rf modulator, og tilslut til et samlefilter, antennekabel fra loftsantenne til samme samlefilter.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså et samlefilter som dette: http://www.avxperten.dk/antennemateriel/antennestik-adapter/samlefilter-vhfuhf-(antennefilter).asp ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der findes jo også sådan noget her: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/antennekabel/fstik_adaptere/antennesamler_2_vejs_1327_da.html
|
|
![]() |
|
![]() |
Ingen af de nævnte, men en sådan.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
hvor kan de købes?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |