|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
carlhindsgaul ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 22:18 |
hej, jeg har tænkt i et stykke tid på, om jeg skal købe denne stationære pc:http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99151&type=pcsystem
den skal kunne spille cod7, crysis 2 osv... uden lagg. om det så bliver på low stats eller ej. bare no lagg XD
|
|
gtghij3ka
|
|
![]() |
|
bjrn_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2009 Sted: København Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Systemet ser som sådan ok ud, men grafikkortet er lige i underkanten - men måske vil det lige kunne løbe rundt - det kommer selvfølgelig også an på hvilken opløsning du har tænkt dig at spille i. Hvis jeg var dig ville jeg skrabe lidt flere penge sammen (optil ca. 5000kr) og købe et system med et langt bedre grafikkort som vil kunne tjene dig i længere tid, og med væsentlig bedre ydelse. Desuden lancerer Intel sin nye Sandy Bridge-baserede i3-serie her i februar, som umiddelbart ligner en spændende konkurrent til den CPU (AMD Phenom II X4 955) der sidder i det system du har kig på.
|
|
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |