|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Conson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 25-Januar-2011 kl. 16:09 |
Hej,
Er der nogen der er bekendt med en enhed i stil med WD Live men kun til lyd? Det virker lidt overkill at have én WD Live til tv'et og én til radioen. Så længe mit fine gamle B&O anlæg lever, ville det være snedigt at kunne opgradere den til netværksmusik med en lille box som kan gemmes væk. Det er fordi jeg vil gerne have en DLNA DMR (Digital Media Renderer) enhed hvor man kan "Play To" fra Win7. Dét fungerer fint med video til WD Live'n. Squeezebox og Sonos kan sikkert (har ikke undersøgt), men det er jo en anden pris. Så er det billigere med en ekstra WD Live. Edit: Glemte forresten at skrive at jeg fornyligt så en Apple AirPort Express i funktion. Lyddelen af den. Og det er lige præcis sådan noget der vil være dejligt.. Men jeg tvivler på at Apple understøtter DLNA?.. På forhånd tak. Søren Redigeret af Conson - 25-Januar-2011 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=1907030280 Hvad med sådan en enhed her, tdc har den nogle gange til 799,-Theilo
|
|
![]() |
|
Conson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Theilo,
Tak for svar.. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om den understøtter DLNA. Firmaets hjemmeside (http://www.internationalreceivercompany.com/) er mildest talt ret sparsom med info. Det var jo det "Play To" jeg synes der kunne være snedig. (Så slipper man for at fnidre med en eller anden skodfjernbetjening, som der oftest er med til den slags produkter.) Men det er fremragende, hvis de får den til at virke med TDC Play, trods alt. MVH Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |