recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Tvix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken Tvix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Xpo_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Tvix
    Sendt: 23-Januar-2011 kl. 23:31
Hej

Jeg har brugt et par timer på at se på Tvix afspillerne - men er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Vil kunne afspille "alt jeg smider i den" - men har ikke behov for nogen form for tuner til tv.

Gerne indbygget HDD (hvis stille) og/ellers streams fra NAS.

Modellen 6500 fås til fornuftige priser brugt - men er 6600 meget overlegen eller?

På forhånd tak til de kloge hoveder Tongue
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 07:53
Jeg har en 6600 og er super glad for den, og børnene har meget nemt ved at bruge den. Har intern HDD, men har også (for nylig) fået den til at køre via min NAS. Den afspiller alt det jeg har prøvet, og jeg har prøvet en del formater efterhånden, dog kan den ikke vise ekstra materiale fra fx. BR film. Hvilket jeg dog er ligeglad med, da jeg alligevel ripper alle mine film til "tabsfri" MKV format, og dermed uden menuer (så starter filmen med det samme).
Med coverart funktionen er det prikken oveni.
Rygter går på, at der kommer en DVB-C tuner i år, den vil jeg gerne have, men man skal ikke købe noget på forventning om noget der (måske) kommer.
Til top
fh68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2011 kl. 18:42
Mener ikke der på 6500 modellen bliver opdateret ret meget på softwaresiden. Jeg har et par kollegaere der har kasseret deres tvix 6500 og skiftet den ud med twix slim og de siger det har de ikke fortudt. Jeg har selv en 6600 og den fungere perfekt.
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af Xpo_dk Xpo_dk skrev:

Hej

Jeg har brugt et par timer på at se på Tvix afspillerne - men er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Vil kunne afspille "alt jeg smider i den" - men har ikke behov for nogen form for tuner til tv.

Gerne indbygget HDD (hvis stille) og/ellers streams fra NAS.

Modellen 6500 fås til fornuftige priser brugt - men er 6600 meget overlegen eller?

På forhånd tak til de kloge hoveder Tongue

tvix rocks !
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu