|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
n88r ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 26-Januar-2011 kl. 20:16 |
Hej alle.
- Ved en fejltagelse er der blevet downloadet Deep freeze på min pc, og jeg har prøvet at gøre ALT for at fjerne det men der sker ikke noget hver gang jeg prøver. Har prøvet at gøre en masse, så nu vil jeg prøve at hente hjælp her. Nogen som kan hjælpe? Har ikke koden til Deep freeze eller noget. Vil gerne geninstallerer min pc, men det gider den heller ikke, når jeg trykker ALT + F9 så sker der ikke noget, en eller anden der kan komme med noget.. hårdt brug for hjælp!!!!!! Har en Acer Aspire one d150 Håber på hjælp fra jer! |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Det er vel næppe noget som er sket ved en fejl...
![]() Mon ikke du bare skulle henvende dig til administratoren og få enten bios password eller koden til Deep Freeze... ![]() |
|
![]() |
|
Markdeal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Du kan også bruge "gratis" produktet "data igloo" som arbejder samme med Deep Freeze, og giver dig mulighed for at gemme dokumenter,det bruger vi. Kan hentes på http://www.faronics.com/en/Products/DataIgloo.aspx eller hos www.completeware.com/deepfreeze som vi har købt det hos. /Mark |
|
![]() |
|
n88r ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tusind tak, håber det vil hjælpe!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |