Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jake51
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6390
|
Emne: Xbox 360: En god ting? Sendt: 11-Maj-2006 kl. 17:58 |
Hej
Jeg kan godt tænkes at overtale mig selv til at købe en 360 
Jeg vil gerne høre om gode og dårlige ting ved konsollen, især fra jer der kører med projektor/lærred: Hvordan klarer grafikken sig i den størrelse?
Hvad med brugervenlighed... lad os bare sige, at jeg ikke er ekspert på it-området
Det ser lidt sløjt ud med spil til konsollen: Jeg spiller kun FPS og er kun lidt interesseret i Perfect Dark Zero
Kan det passe, at Black til den gamle Xbox kan ograderes til 480p og 5.1-surround?
Og hvad med støjen... er det virkeligt så slemt?
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
|
Sendt: 11-Maj-2006 kl. 18:35 |
XBOX 360 er en konge konsol. Spillene er sprøde, og kørespillene er flotte.
Det gårlige ved Xbox'en er at den støjer. Det ser da ikke skidt ud med FPS spil. Farcry, Battlefield 2 og mange andre. HALO 3 på vej. det er da konge.
|
 |
Langemor84
Guld medlem
Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 14:41 |
> Jake51.
Jeg er også rigtig glad for min 360'er. Af FPS's kan også nævnes Call of Duty 2 og Ghost Recon Advanced Warfighter, der efter min mening er det bedste spil til 360'eren indtil videre. Mht støjen så er den kun "slem", når der sidder en skive i drevet, så når man bruger den som mediacenter eller er på markedspladsen, så husk at tage skiven ud.
Desuden skal du købe den store udgave og holde dig fra Core, det er dumme penge at spare.
Køb den evt. et sted med returret, så kan du jo prøve om det er noget for dig.
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 14:46 |
Hvad er forskellen på den store udgave og Core udgaven, andet end evt. et spil der følger med ?
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Aagaard1000
Bruger
Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 58
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 15:40 |
spawn skrev:
Hvad er forskellen på den store udgave og Core udgaven, andet end evt. et spil der følger med ?
|
Ikke sikker men tror der er større harddisk i den store udgave.
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 15:54 |
aha - tak - hvis det er tilfældet ville jeg også hellere købe den store udgave.

|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Weiglin
Bruger
Oprettet: 06-Marts-2006
Point: 127
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 15:55 |
Aagaard1000 skrev:
spawn skrev:
|
Ikke sikker men tror der er større harddisk i den store udgave.
|
Der er ingen Harddisk til den "Core" udgaven og der er heller ikke en trådløs Controller. Der er kun alm. controller.
Vil også mene man er bedst tjent med "Premium" udgaven.
|
 |
Riot
Bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 193
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 16:01 |
spawn skrev:
|
Der følger ikke noget spil med. Premium følger der 20 GB HDD, trådløs joypad, L!ve gold i 30 dage og fast silver, lissom Core, og et compo HD-kabel, ethernet kabel, hovedtelefoner, og en chrome front på skuffen. Og ja, det er dumme penge at spare. Især når du ka få Premium til 2799,-
Redigeret af Riot - 14-Maj-2006 kl. 16:03
|
 |
Riot
Bruger
Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 193
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 16:14 |
Der kommer også nogle smukke smukke spil. Lost Planet, Too Human. Mass Effect, Dead Rising, Huxley, nyt Turok osv. Lige et billede fra smukke Huxley (MMOFPS) 
|
 |
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 14-Maj-2006 kl. 17:19 |
Riot skrev:
Og ja, det er dumme penge at spare. Især når du ka få Premium til 2799,-
|
Hvor?
|
 |
fumse
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 262
|
Sendt: 15-Maj-2006 kl. 09:25 |
TIL JAKE51:
Jeg købte XBOX360 da den udkom, og har indtil for et par måneder siden været lidt skuffet.
pga: 1) støjen - ja den støjer, alt for meget og 2) pga. de få og gode spil der er.
MEN! I den senere tid, er der dog begyndt at se mere lyst ud. For det første er XBOX LIVE/Marketplace lidt af en revolution indenfor konsolverden - og de Demoer/trailers man kan hente af kommende spil (plus hvad man så i det netop overstået E3), gør at min optimisme er stor.
Til dine spørgsmål:
Du bør måske overveje om den eneste grund til at købe XBOX360 er for at spille FPS, særligt PDZ - for det første er det ikke så godt igen (call of duty 2 er bedre på boxen), og for det andet er der heller ikke mere end 2-3 af slagsen pt. Så enten vente eller købe en PC, hvor udvalget af FPS er større.
Vedr. projekter/lærred spørgsmålet... det afhænger jo lidt af hvilken projekter/lærred man har, men da den xboxen kan køre 1080I/720P formater bliver du ikke skuffet, hvis din projekter kan leve op til det.
Black kan spilles på XBOX360'eren, og det er bedre gfx end på xbox1 - men igen, spillet i sig selv er ikke nok til at investere i en xbox360 (Halo1/2 er også værd at (gen)spille på en xbox360er
Brugervenligheden: menuen er i verdensklasse... jeg har nu når du spørger endnu ikke mødt en person der ikke kunne finde ud af en konsol (uanset hvilken det er). Hvis du ikke kan finde ud af at betjene xbox360'er, så kan du heller ikke betjene et modernet fjernsyn.
|
 |
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 15-Maj-2006 kl. 09:39 |
Jeg har haft 2 xbox360 konsoller jeg har begge afleveret dem tilbage. Den larmer simpelthen alt for meget når den skal stå i stuen. Det var så vildt at jeg skulle skrue væsentligt op for mit surround før jeg kunne overdøve det. Jeg kunne godt glemme alt om at spille om natten, hvor jeg ikke kunne skrue lyden højt op for at overdøve blæseren.   Men grafikken var suveræn. Håber ikke ps3 bliver så larmende.
|
 |