|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henke350 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 30-Januar-2011 kl. 17:03 |
Hvilken media boks vil I anbefale?
Mine behov: Den skal kunne afspille Blu-ray ISO og blu-ray foldere Den skal kunne bitstreame HD-lyd til receiver (det skal rent faktisk virke - ikke bare stå som feature) God billedkvalitet Har ikke brug for optisk drev Støjsvag - gerne lydløs Ikke for stor Jeg har fundet frem til: WD TV Live |
|
mvh Henrik
Onkyo TX-SR578 LG BD390 Sony RDR HXD970 System Audio SA 505 / SA 510 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7246 |
![]() |
Mener ikke wd tv kan klare hd lyd. Har den uden live og den kan ikke.
Hvad med popcorn hour ? Overvejer selv en a-210. Med en 2 tb disk |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Prøv at tage et kig tilbage i forum'et. Der har været en del tråde og argumenterne for hver især er rimeligt ens fra tråd til tråd.
|
|
![]() |
|
henke350 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Efter lidt research har jeg fundet ud af at AC Ryan Playon ikke officielt understøtter DTS-MA (heller ikke deres nye modeller der lige er kommet).
Popcorn hour A-210 skulle kunne bitstreame både HD-lyd (både Dolby og DTS), så vidt jeg kan se... Den er bare lidt dyr. Jeg tror at jeg fortsætter med HTPC lidt endnu...
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Medmindre du har en masse gammelt udstyr eller lign liggende du kan bygge en HTPC af, så har jeg umådeligt svært ved at se hvordan HTPC er billigere end de dedikerede afspillere?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har allerede en HTPC (min stationære er forbundet med min receiver & TV). Jeg bruger en blanding af PowerDVD, XBMC og VLC. Jeg kan afspille alt, men det er ikke så elegant. Konen kan slet ikke finde ud af at sætte en film på...
|
|
![]() |
|
![]() |
Så forstår jeg bedre.. Det var iøvrigt min egen grund til at skifte til medie afspillerne. Det var nærmest en umulig mission når kæresten skulle sætte en film på, så det hjalp noget dengang jeg skiftede. Det gjorde løsningen meget mere tilgængelig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm Jeg kunne også sælge min Blu-Ray afspiller og købe denne sag: http://dune-hd.com/hd_players/current/134-dune-hd-smart-b1.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |