|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
usse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 01-Februar-2011 kl. 21:23 |
Jeg er helt grøn på dette område omkring streaming af medier, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt hjælp med henblik på en samlet løsning hvorved jeg kan afspille musik og film på en elegant og brugervenlig måde.
Efter lidt læsning og kig på de forskellige produkter skal man i de fleste tilfælde have en NAS der kan tilgås via en medieboks, men findes der ikke en kombinationsmulighed hvor NAS og medieboks er samlet?
Til medieboksene har jeg kig på Boxee eller Xstreamer. Men ved ikke rigtig hvad der er den rigtige løsning, har også tænkt på at samle en HTPC, men findes der nogle ordentlige software løsninger, der gør det lige så brugervenligt og elegant? |
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
Jeg har lige købt en Synology 211j, 2*2 TB diske og en brugt WD TV LIVE, hvor jeg har installeret custom firmware.
Så kan den de ting du nævner (og meget mere), og det kostede knap 3000 i alt. Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |