recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste passivt kølede grafikkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste passivt kølede grafikkort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste passivt kølede grafikkort
    Sendt: 02-Februar-2011 kl. 00:45
Hej

Hvad vil I mene er det bedste passivt kølede grafikkort man kan få i øjeblikket? Hvilke emner bør man overveje?

På forhånd tak!

Mvh
Morten
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 04:45

Gigabyte Radeon hd 5770 silent cell 1gb er et godt bud!

Men det er ikke vildt, men får aligevel mange PassMarks.

Der var engang et ASUS ENGT240 Silent/DI/1GD3 GeForce GT 240 1GB, og det er også et godt bud, men ikke så kraftigt som GB'en.

Men begge kræver HØJ luftgennemstrømning i kabinettet, og gør man med en blæser....

Men hvad skal du bruge det til ?  Et 5450 er rigeligt til en HTPC, der ikke skal spilles på, men film og alt står perfekt i HD.
mvh Infinity
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2011 kl. 01:06
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Gigabyte Radeon hd 5770 silent cell 1gb er et godt bud!

Men det er ikke vildt, men får aligevel mange PassMarks.

Der var engang et ASUS ENGT240 Silent/DI/1GD3 GeForce GT 240 1GB, og det er også et godt bud, men ikke så kraftigt som GB'en.

Men begge kræver HØJ luftgennemstrømning i kabinettet, og gør man med en blæser....

Men hvad skal du bruge det til ?  Et 5450 er rigeligt til en HTPC, der ikke skal spilles på, men film og alt står perfekt i HD.

Hej og tak for dit indlæg.
Jeg havde faktisk kigget på netop dette grafikkort og synes egentligt også at det så ok ud, det undrede mig bare lidt, at jeg ikke kunne finde noget der var endnu bedre. Det er til min egen PC - spiller lidt en gang i mellem, men ikke de helt tunge spil - jeg har rigeligt airflow, så det bliver ikke noget problem. Men mon ikke også en 5770'er rækker til mine behov, jeg tror det. Tak for hjælpen! Smile
Mvh
Morten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu