|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() Sendt: 23-Januar-2011 kl. 15:34 |
nogen som ved om man kan få denne her CPU i DK http://ark.intel.com/Product.aspx?id=53448&processor=i5-2390T&spec-codes=SR065
synes ikke jeg kan finde noget. Hvis den ikke er kommet til DK er der så nogen som ved hvornår den evt skulle komme
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Tør man spørge, hvad den skal sidde i? Ved ikke hvad den specielle sokkel FC LGA1155 kan i forhold til den nye "alm"? LGA1155:
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
FC står for FlipChip, skulle gerne være det samme, det er bare den måde man montere cpu´en på..
I gamle dage var der Pins på Cpu´erne, da så bundkortene blev ændret til FC, så var der pins på bundkortet, og kontakt punkter på CPU, så det var sværere at gøre skade på CPU´erne.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
den jeg linker til har et max strømforbug på 35 watt, overvejer at skifte indmaden i min server til sådan noget som det, istedet for Atom chippen
Redigeret af Treated - 23-Januar-2011 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Intel har lige lanceret en spand fuld 32 nm cpu'er med lavt strømforbrug, så der er massere at vælge imellem.
Men du bør lede efter noget i3, da den har gpu i chippen og derfor er mere velegnet til mediecenter. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Aha, så lærte man da lidt nyt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
cyberguy hvad ville du foreslå så?
|
|
![]() |
|
![]() |
der er jo kun den her som har samme strømforbrug
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Den er jo helk nu. Og selv om de skriver a den lauch. Så er lauch date 22.2.2011. Så mon ikke der lige gå lidt tid??
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
De nye 32 nm CPU'er (Sandy Bridge) har allesammen indbygget grafikdel (både i3, i5 og i7). De "gamle" 32 nm (Clarkdale) findes kun i i3 og i5 - begge to med indbygget grafikdel. Men hvis rå CPU-kraft ikke er behovet, så snup bare en i3. |
|
![]() |
|
![]() |
nu hvor de begge lader til at bruge samme watt, kan jeg kun se en fordel i at tage i5´eren, hvis de begge skulle have indbygget grafikdel. Kan da lige så godt få det med :)
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
jeg ville nu ikke være bange for i3. Jeg har en i3 clarkdale mobile i min laptop, den performer nogenlunde som, hvis ikke bedre, end den core 2 quad der sidder i min stationære, der "kun" er 1 år ældre. Kan desværre ikke lige huske modelnumrene, men pointen er, at i3 er en ganske fornuftig processor til husbehov. Jeg ville dog nok også vælge i5 til en ny allround stationær alt efter prisforskellen. Til et mediecenter ville jeg nok vælge i3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |