|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
leptulli ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2011 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 03-Februar-2011 kl. 19:09 |
Hej Alle.
Skal have smidt mit sony 46´nx710 på væggen. Det skal kunne dreje (helst) 90 grader til siden (gerne begge sider) - Har kigget lidt rundt omkring men det er svært at se det ordentligt på nettet, hvordan det virker og det virker som jeg gerne vil have det. Har været i nogle fysiske butikker og der havde de ikke noget noget pt(!). Så jeg tænkte om nogle af jer har et vægbeslag der ligner det jeg mangler, som I kan anbefale? Eller kender til noget ordentligt noget der virker :) På forhånd tak !
|
|
![]() |
|
Dragelund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2009 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Vogel laver et 8245 som kan dreje 90 grader til een side eller 70 grader til hver side.
Har det selv, og det er SUPER FEDT! det drjer så let at selv de mindste i familien kan finde ud af det.
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Den Vogel 8245 går den ikke kun til 37" ?
Denne kan klare det vogel 8345 http://www.av-connection.dk/?PGr=3282&ML=545 Redigeret af cjoscar - 04-Februar-2011 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
leptulli ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2011 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Okay ser ud som om den virker fint - men over 10 cm fra væggen, som det tætteste..... Er det virkelig det eneste ... :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |