|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() Sendt: 06-Februar-2011 kl. 15:50 |
|
er på udkik efter en ny media streamer..
Hvad jeg kan forstå er de 2 førende på marked Dune og Popcorn hour Jeg har haft a200. Den funkede da fint nok. men havde dog nogen små problemer med den mht netværk lag.. Men det afskræmmer mig dog ikke for at prøve pch igen Lad mig starte med mine krav.. Skal kunne bitsteame HD lyd Skal kunne afspille bluray iso samt BDMV folders Ligeglad med bluray drev da min ps3 klare det fint.. intern harddisk er heller ikke nødvendigt da alle mine film kører over min NAS server.. Har kikket på følgende: Popcorn hour C200 - Specielt glad for den har RF remote Dune HD Duo Dune HD Smart H1 Nogen bud? Evt andre afspillere som jeg måske har overset? Pris er mere eller mindre en ligegyldig fakta |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7246 |
![]() |
|
Der er kommet en popcorn a 210. Så afløser fra c200
Redigeret af hansie - 06-Februar-2011 kl. 18:10 |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
Er 210 ikke bare en lydløs udgave af 200?
|
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Jo :)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7246 |
![]() |
|
Men det er vel også rart med en lydløs nmt.
Overvejer selv en a 200 som afløser for men wd tv |
||
![]() |
||
![]() |
|
jamen er det da .. men min a200 var monteret med køleprofil så den var lydløs.. hvis jeg skulle vælge popcorn igen ville det være c200.. medmindre de skulle være på vej med en ny model af den også :) |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
jo men er det ikke ret med ratig afspling af blu-ray lige som c200 og de store modeler Dune
|
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
|
Har lige købt en HD smart B1 som er den same som H1 dog med BD drev i. Den kan jeg klart anbefale, men jeg ved ikke hvordan den er sammenlignet med C200/C210 |
||
![]() |
||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
|
der en ingen forskel på CPU, RAM eller flashmemory på a200 og c200 ifølge popcornhour's egen hjemmeside. Det du får ekstra med ved c200 er RF fjernbetjening, Full BD navigation, nogle flere USB porte og mulighed for at montere et BD drev, internet i maskinen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror også det bliver en Dune denne gang..
|
||
![]() |
||
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
|
Der er lige kommet nyt tilbehør til C-200 der tillader brug af slim blu-ray drev samtidig med 3.5" hdd. http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=26 http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=27 C-200 har fuld blu-ray licens, det har har A-200/A-210 ikke. Sammenligning: http://www.popcornhour.com/onlinestore/compareProduct.php edit: C-200 er 100% lydløs. Redigeret af Guyver - 07-Februar-2011 kl. 17:12 |
||
![]() |
||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |