|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:33 |
|
hejsa skal købe et tv - mest til xbox og til playstation og lidt til blu-ray - 3d kunne måske være monster cool - men er der nogen der vil komme med et par gode tilbud, gerne fra elgiganten - ved det lyder mystisk, men det er noget med en indkøbsaftale osv...
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Altså plasma skærme kan have det der hedder burn-ins hvor billedet brænder fast ved vedvarende billed. Så hvis der er et eller andet spil med f.eks. en health bar, og du spillede det spil i længere perioder, så vil måske være offer for burn-ins. Så til gaming vil jeg anbefale LCD eller LED.
Jeg har faktisk selv et LCD tv til salg. NAD 32a1. Det er et LCD HD ready tv. 32tommer. Rigtig godt billed, med kontrastglas foran. Jeg købte det for 9500kr. med fod, i Hifiklubben for ca. 2 år siden, specielt fordi jeg spillede RIGTIG meget Xbox. Virker uden problemer og der har aldrig været problemer. Sælger det pga. jeg har købt nyt som er mere egnet til film som er min hobby nu. Jeg har sat prisen til 4500kr. men det kan selvfølgelig forhandles. Men du skal hvert fald overveje om plasmaskærme er det rigtige til gaming, pga. burn-ins. Håber det hjalp
![]() |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
|
tusind tak for info, er ikke så bekymret for burn in, har selv kun haft plasma skærme og har været meget glad for dem, men tager selvfølgelig imod alle råd med kyshånd. Er nok nødsaget til at købe fra nyt af - desværre. Skal siges at jeg køber det ind for en SFO
|
||
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Hvis du kan lægge 1000kr mere i, så er der et ganske godt samsung. Som er i 3D.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
hvad med panasonic gt20?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
lyder lækkert... er det - det samme tv som de har haft kampagne kørende på komplett.dk ?? og ved du om der følger nogen briller med, kan ikke lige se om det fremgår... panasonic gt20 det er også 3d ik ??
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er da bare okay ![]() Jeg har selv lige købte et 3D plasma skærm. Panasonic GT20. Rigtig lækkert tv og fantastisk 3D. Flatpanels.dk gav det også gode anmeldelser. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1285749000 Jeg har haft det i 17 dage ca. og der er ingen problemer. Jeg har set omkring 3 minutter 3D film på det hjemme og det er fantastisk ![]() Det koster omkring 7500+kr. Så det er billigt ![]() Jeg syntes du skal prøve at kigge på GT20'eren, og i det hele taget på flatpanels.dk, og deres anbefalinger, rigtig god hjemmeside med anmeldelser m.m. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har hørt RIGTIG mange problemer med den skærm omkring buzzing og varme og alt muligt andet. Men jeg har dog aldrig set det selv så jeg skal ikke kunne sige noget.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som jeg næsten lige har skrevet så anbefaler jeg også den skærm. Det er et 3D fjernsyn og der følger IKKE briller med (nok også derfor det er lidt billigt). |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Der følger et par briller med til samsungen. Og det er ikke det som har været hos komplet. Dette er en del bedre.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
fedt med de her info, det er så fedt det her forum, kan man få gt20 i en 50 tommer, kan kun lige se den i 42, og hvad er prisen for briller, skal jo gerne have en 3-4 stykker... Nogen der har erfaring med ps3 spil er mange af dem med 3d effekter ??? - og kan en ps3 afvikle 3d blu-ray film ???
|
||
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Det udleder ikke mere varme end mit forrige KRP 500M gjorde. Men det er korrekt at nogle oplever buzz. Jeg er heldig ikke at opleve det på mit ![]() Ellers er det et super tv til prisen
![]() Redigeret af Sploink - 16-Februar-2011 kl. 21:13 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |