recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - M$ Office 10 - 3 bruger licens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketM$ Office 10 - 3 bruger licens

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Emne: M$ Office 10 - 3 bruger licens
    Sendt: 16-Februar-2011 kl. 14:47
Hvordan håndtere M$ en 3-bruger licens for Office 10.
Jeg overvejer at købe en brugt bærbar hvor der følger en 3-bruger licens Office 10 med.
Men når man instalelre programmet skal det så aktiveres ? Og hvad hvis man formaterer HDD'en og skal have det gen-installeret - risikere man så at man ikke akn aktivere programmet igen fordi det har været for mange gange installeret ??
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2011 kl. 17:48
Du ringer nok bare ind til Microsoft hvis den "løber tør" for installationer.

Det plejer de at gøre med deres andre produkter. Hvis man eksempelvis har installeret sin windows ret mange gange efter hinanden og aktivieret den. Så er den løbet tør for aktiveringer og man ringer ind til dem og får den genaktiveret.

Jeg har nu tit brugt 3-brugers versionerne og aldrig løbet tør.
Men det er jo altid noget juks hvis sælger har beholdt aktiveringskoden, for så kan vedkommende blive ved med at installere den på sine maskiner og måske få dine blocket.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2011 kl. 19:57
Det viste sig at den lå præinstalleret og på recovery partionen. Så CD'en har aldrig været pakket ud - og installeret på andre maskiner. Så der bliver vist ingen problemer med den.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 02:39
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg overvejer at købe en brugt bærbar hvor der følger en 3-bruger licens Office 10 med.
Men når man instalelre programmet skal det så aktiveres ? Og hvad hvis man formaterer HDD'en og skal have det gen-installeret - risikere man så at man ikke akn aktivere programmet igen fordi det har været for mange gange installeret ??

Hvad er M$? Jeg troede først, du mente Microsoft, men det kan det ikke være, da Office 10-programpakken fra Microsoft aldrig udkom i pakninger med 3 brugerlicenser.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 07:24
Det viste sig også at det kun var office 2007 hvilket resulterede i et nedslag i prisen.
Hun havde ikke helt styr på det ;-)
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvad er M$? Jeg troede først, du mente Microsoft, men det kan det ikke være, da Office 10-programpakken fra Microsoft aldrig udkom i pakninger med 3 brugerlicenser.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu