|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 20-Februar-2011 kl. 10:45 |
Hej ...
Jeg overvejer at investere i en WD live ... Jeg er dog lidt i tvivl om følgende : På WD live kan jeg læse mig til at der er optisk lydudgang ... fint så langt ... Men i mit nuværende setup bruger min PS3 den eneste Optiske lydindgang på min reciever ... Nogle der har erfaringer med både at have en wd og en PS3 sat til samtidigt ... |
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Der findes der toslink splittere men jeg ved ikke om de kan bruges. Redigeret af Ashanti - 20-Februar-2011 kl. 11:22 |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
icqnurse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optisk_switch/optisk_toslink_switch_splitter_3_vejs_611_da.html
eller søg på toslink switch Redigeret af icqnurse - 20-Februar-2011 kl. 13:18 |
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Eller brug HDMI kabel til lyden op til TV og ned til receiver?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |