|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 10-Februar-2011 kl. 23:41 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Princesslea ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2011 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
For mig er det super vigtigt at få at vide nøjagtigt hvor bredt 55VT30 er???
(fordi det skal sidde i et indhak og derved begrænsning på hvor bredt et tv jeg har plads til...) så jeg vil blive lykkelig hvis I kan finde ud af dette for mig, fordi hvis der ikke er plads kan jeg lige så godt slå mig til tåls med 50VT20 Er det samme fosfor i top 2011 modellerne som i 2010? Er det forbedret så der ikke kommer så hurtigt/meget retention på top 2011 som der er på top 2010? Er buzz minimeret?? Er selve opdaterings frekv. mellem 3D brillerne og tv'et højere/hurtigere end på 2010 modellerne? (som så vidt jeg har forstået var 120 (60 per øje i 2010) og som får billedet til at virke flimrende for nogen).. Og så med den nye internet del, understøtter den sådan at jeg fx. kan gå på dr.dk/nu og sputnik mm. og se tv? Håber I kan få svar på disse ting.. på forhånd mange tak :) Mvh Lea
|
|
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Deltager i koret - kommer der overhovedet et 55" i Skandinavien ? ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Kan man forvente at 55" og 65" er sorte og IKKE brune?
|
|
![]() |
|
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() |
glæder mig til at se hvad priserne er på deres 65" modeller ( alle dem med 3d)
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Man må da håbe det er den nye type af briller. De er meget bedre, end dem som følger med vt20.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
om VT30 har indbygget blæsere
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Og om GT30 har blæsere. Og i såfald hvor mange og hvor meget larmer de kontra de gamle
|
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Hvorvidt de mener at sortniveauet er blevet forbedre fra G20 til G30 modellerne.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
hvor kan jeg finde svar på vores spørgsmål?
Redigeret af PSSO - 19-Februar-2011 kl. 19:43 |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Flatpanels.dk har i denne artikel fået stillet spørgsmål til dem
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja. G30 har nu samme plasma panel som VT30. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |