|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meulengracht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 21-Februar-2011 kl. 10:21 |
Hej folkens Jeg sidder med et lille problem, jeg skal holde et lille arrangement i et beboer lokale med internet. Jeg har en computer stående i min lejlighed (500meter fra beboerlokale). er det muligt at sende tv fra denne computer til en computer i beboerlokalet? Jeg har DVB-C tuner til computeren i lejligheden. HJÆLP HJÆLP HJÆLP! |
|
Meulengracht
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Man skulle kunne med VLC, det er dog ikke lykkedes mig at få det til at virke hos mig, men måske virker dit tv-kort bedre. Der er mange guides om VLC og streaming på nettet
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja det kam man, det kræver en slingbox, og en god Upload hastighed, så kan man sende TV til hvorsomhelst over nettet. Er det noget man har ligggende på sin egen PC, så kan man jo tage det med på et flytbart medie til afvikling på anden PC.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
meulengracht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
det er noget der skal sendes direkte.
|
|
Meulengracht
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så vil det da være nemmere at opsætte et TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Jeg gætter på at den kanal du skal sende videre, KUN findes via dit kabeltv ? Hvilken software bruger du normalt til din dvb-c tuner ?
Du ville kunne løse problemet med DVBViewer recordingservice(den koster dog 15 euro), forudsat at internetforbindelsen i begge ender er kraftig nok - altså din upload i lejligheden, og download i beboerlokalet.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
hvordan det når der ikke er noget tv-stik?
jeg har dog et tv med dlna |
|
Meulengracht
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det drejer sig om 3+
Jeg har både WINTV og dvbviewer, jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde en guide på nettet |
|
Meulengracht
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Prøv evt. denne guide : http://digitalt.tv/dvbviewer-recording-service
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |