|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MPetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 21-Februar-2011 kl. 21:42 |
|
Hej
Jeg er på udkig efter en DVB-C tuner boks med Twin-tuner, så jeg kan optage et program samtidig med jeg ser et andet, enten på indbygget eller ekstern harddisk, men jeg synes ikke jeg har kunnet finde nogle der var til at betale (under 1.500), og aner intet om hvad der er god kvalitet og hvad man skal holde sig fra. Så hvad kan I anbefale, hvis det da overhovedet kan fås?? Mvh. Mikkel |
||
![]() |
||
Steen F. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Et vildt skud... du kunne købe to DVB-C bokse og bruge dem på hver sin HDMI-indgang i tv'et. Men det var nok ikke lige den løsning du var ude efter.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
hvis du har yousee så køb elle lej deres boks med 2 tunere og harddisk
|
||
![]() |
||
MPetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Jeg har meget lidt lyst til at leje Yousee's boks. Jeg synes jeg betaler nok for at kunne se fjernsyn allerede.
De to bokse er vist heller ikke nogen holdbar løsning. Så skal jeg til at splitte antennesignalet, og jeg tvivler på det vil fungere ordentligt. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Maistro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Enig!
![]() Jeg forsøger også at blive klog på nogenlunde det samme i en anden tråd, da jeg umiddelbart heller ikke har lyst til at betale mere hver måned oven i den månedlige udgift for at have fuldpakken som YouSee-kunde!
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
Men hvis i ønsker at optage fra yousee skal der jo udstyr til det.
Og Yousee boksen er nok bedste bud men den koster lidt mere end 1500.- som er budgettet . |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der blev foreslået at jeg kørte med to bokse samtidig, men tvivler på at det vil virke optimalt. Er der eventuelt nogle der har hørt om nogle produkter der er på vej, eller skal jeg bare vente og se hvad der kommer når vi kommer tættere på 1. januar?? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Kan du undvære HD kanalerne, så vil jeg personligt stå inde for, at du ikke får noget bedre end denne: http://www.hm-sat-shop.de/en/festplatten-receiver-arion/arion-ac-9310pvr-plus-hdmi-kabel-twin-160-750-gb.html
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den ser rigtig fornuftig ud, men kan jeg ikke modtage de gratis HD kanaler, der allerede er tilgængelige i min tv-pakke med den?? Har den engelsk menu eller kun tysk? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
|
Nej, du kan ikke modtage nogen HD kanaler med den.
Den har menu på både engelsk og tysk, og flere andre sprog, dog ikke dansk. Den er utrolig brugervenlig og har en klippestabil software.
Flemming Redigeret af fltk - 22-Februar-2011 kl. 11:43 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan godt være jeg spørger dumt nu, men hvordan kan det være, når jeg har kanalerne, og det jo er en digital tuner??
Kan godt være jeg har misforstået noget, men det giver ikke så meget mening i mit hoved?! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |