|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 22-Februar-2011 kl. 00:24 |
Hej alle
Hvilke gratis programmer kan anbefales til at brænde cd'er/dvd'er i Windows 7? Den indbyggede funktion til formålet er noget lort... - ikke brugbart. InfraRecorder oplever jeg for ofte at den fejler - ikke brugbart. CDBurnerXP har jeg netop testet - duttede heller ikke... Hvad bruger folk og hvad kan anbefales - helst no-nonsense - løs opgaven og ikke alt muligt andet pop som eks. Nero... (gider ikke bloat...) Mvh Tommy |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Hvad er der galt med CDBurnerXP?
Den virker fint her! (på min Win7 32 bit.)
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Til DVD'er: http://www.imgburn.com/index.php?act=download
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
+1 Bruger det selv og det virker fortrinligt. tvkartoffel |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
ja imgburn til dvd´er og så kører jeg burrrn til cd´er, det synes jeg bare er suveræn, det er en beta udgave den version, men den fungerer simpelthen upåklageligt, har brugt den i snart 2 år.
ps. linker til download .exe filen, bare lige til info
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Bruger CDBurnerXP både på windows 7 32 og 64, og har aldrig haft problemer. Hvad er dit problem?
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
CDBurnerXP: Installerede, startede brænding af dvd'en, smadrede dvd'en, afinstallerede igen.
Jeg prøver imgburn og ser hvordan det arter sig. |
|
![]() |
|
cypher969 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2011 Sted: Grenå Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Ved godt jeg er ny men måske kan dette hjælpe.
Jeg har brugt dvddecrypter i lang tid med win7, ok brænder kun video og iso men hvis jeg skal brænde date bruger jeg lige folder2iso som laver iso af en folder det har fungeret perfekt for mig med både data og video.
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
http://www.dvdvideosoft.com/
Perfekt program. Rip DVD, CD og Blu ray Hent film og music fra www.youtube.com Converter til andre fotmater Osv. Med en lille "add on" kan man os brænde cd og dvd 100% gratis
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Programmet ImgBurn, som er foreslået ovenfor, er efterfølger til brænder-delen af DVD Decrypter programmet og er lavet af samme forfatter. ImgBurn kan dog ikke dekryptere DVD Video. Der er masser af forbedringer i ImgBurn i forhold til DVD Decrypter. Med hensyn til DVD brænding der fejler, så kunne det jo også skyldes en af følgende årsager:
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
@cypher969: Velkommen til recordere.dk forummet!
![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg kan tilslutte mig koret: imgburn er utroligt stabilt og virker bare. Jeg bruger ofte til at lave img af dvd'er og cd'er og brænder dem ned igen. Men jeg har ikke selv oplevet problemer med CD Burner XP hos mig (win7x64).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |