|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JonasIGalten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 22-Februar-2011 kl. 23:41 |
Jeg er ved at skifte fra YouSee til Boxer og har derfor brug for en afløser til min nuværende IPBox 910HD. Den nye boks skal gerne være Linux-basseret igen, have to DVB-T tunere, kunne håndtere Boxers lyd og have en kortlæser som kan tage Boxers kort.
Grunden til at jeg gerne vil have en Linux-box igen er at man kan få sine optagelser ud fra den. Linux er dermed ikke et endegyldigt krav, omend det er rart at kunne pille... Nogle gode forslag? - Jonas |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Hvis du har lidt tålmodighed, så vent til der kommer DVB-T tunere til denne boks: http://www.satking.de/Empfangstechnik/Satellitenreceiver/AB-IP-9900HD-Plus-PVR-HDTV-Twin-Sat-Schwarz-ohne-HDD.html
Så bliver du også i familien. DVB-C og DVB-T tunere skulle ifølge forlydender snart være tilgængelige til denne boks.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Jeg overvejer selv denne her....
![]() med DVB-T2 tunere, og testet på det svenske boxer-net.
|
|
miri
|
|
![]() |
|
JonasIGalten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Hej Flemming,
Problemet med min nuværende IP910 er primært at den ikke understøtter HE-ACC lyd som Boxer bruger. Skulle det være understøttet på 9900? - Jonas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |