|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() Sendt: 23-Februar-2011 kl. 11:21 |
Hvem så So Ein Ding i aftes.
Hvorfor bor man ikke i USA, jeg ville gerne have en Roku eller en TiVo. Som jeg forstår det, er en TiVo en kombineret PVR og en internet streamer. En Roku er en ren internet streamer. Det så smart ud. Der er vel ingen i DK tilgængelig streamer der tilbyder tilnærmelsesvis samme indhold, i hvert fald ikke lovligt. Redigeret af Ham_Der - 23-Februar-2011 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
vi er altid bag efter..
en lille test :http://www.missingremote.com/review/roku-xds-digital-video-player |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
TIVO er også død - instant streaming on demand via HULU og Netflix - så er der slet ingen grund til at optage - desværre igen kun for alvor muligt i usa. :-( men hvis jungletrommerne taler sandt og der bliver mulighed for at leje film/serier gennem itunes - så kan jeg forestille mig det nok skal gå stærkt med at få introduceret mulighederne fra andre udbydere i DK også. - Yousee er jo allerede godt på vej med udlejning - synes jeg læste et sted de var ved at lave en app til alle de hersens fine nye tv-apparater hvor apps kan køre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |