recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRoku

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Emne: Roku
    Sendt: 23-Februar-2011 kl. 11:21
Hvem så So Ein Ding i aftes.
Hvorfor bor man ikke i USA, jeg ville gerne have en Roku eller en TiVo.
Som jeg forstår det, er en TiVo en kombineret PVR og en internet streamer. En Roku er en ren internet streamer. Det så smart ud.
Der er vel ingen i DK tilgængelig streamer der tilbyder tilnærmelsesvis samme indhold, i hvert fald ikke lovligt.

Redigeret af Ham_Der - 23-Februar-2011 kl. 11:23
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7250
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 11:40
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 19:04
TIVO er også død - instant streaming on demand via HULU og Netflix - så er der slet ingen grund til at optage - desværre igen kun for alvor muligt i usa. :-( men hvis jungletrommerne taler sandt og der bliver mulighed for at leje film/serier gennem itunes  - så kan jeg forestille mig det nok skal gå stærkt med at få introduceret mulighederne fra andre udbydere i DK også. - Yousee er jo allerede godt på vej med udlejning - synes jeg læste et sted de var ved at lave en app til alle de hersens fine nye tv-apparater hvor apps kan køre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu