|
HT-P1200 Vægbeslag |
Besvar |
Forfatter | ||||||
SamCool
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Emne: HT-P1200 Vægbeslag Sendt: 04-Maj-2006 kl. 15:51 |
|||||
Der er et par tråde omkring dette system, denne nye er forsøget på en opsummering af konkrete problemer/mangler..
Er det lykkedes for nogen at få fat i et originalt vægbeslag til DVD'en ?? Samsung online support henviste mig til Illum's Koncept store, men her ville de ikke hjælpe når jeg nu ikke havde købt anlægget hos dem Jeg har også forgæves søgt efter et længere DIN kabel, og her var Samsungs respons, at "de havde fået mange henvendelser omkring kablets længde", men åbenbart ikke gjort noget for at hjælpe deres kunder med problemet. Er der andre der har fundet en løsning på det problem ? Jeg er en smule overrasket på Samsung's manglende vilje/evne til at hjælpe både med beslag og kabel.. Det er sindssygt ringe "after sales service", og holder slet ikke hvis de vil løsrive sig fra tidligere tiders blakkede omdømme.. Men det beviser vel bare at de slet ikke magter at håndtere den nylige succes. Bøvs... så blev jeg færdig... Forhåbentlig kan Samsung ejere istedet indbyrdes løse problemerne via fora som dette... |
||||||
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 15:42 | |||||
Min kone skiftede mening og gav mig lov til at have det stående på standen der medfølger. Men går dog stadig og overvejer om det er det jeg også helst vil. Jeg vil dog ikke mene at et vægbeslag burde være så svært at lave, da man kan skrue pladen af gulv standen, og dermed "bare" skal have et afstands stykke mellem væggen og den plade. Det skal dog være en 10-12 cm, hvis jeg husker rigtigt, da bl.a. DIN stikket fylder en del, og mange USB sticks også fylder (hvis man bruger denne funktion). Hvis nogen har fået taget sig sammen til at lave det ville det være cool at se, også så man kan vurdere om man selv skal i gang med værktøjet |
||||||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||||||
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 15:47 | |||||
Omkring DIN kablet, er det et almindeligt DIN kabel, hvis ja, så har de det hos Brink Elektronik:
Kan kun finde det i 1,2 meter, men kan jo være de kan skaffe længere? |
||||||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||||||
SamCool
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 21:53 | |||||
DIN kablet er desværre ikke standard.
Der er tale om et 13 polet, produktspecifikt kabel. Jeg har været i kontakt med forskellige kabel producenter/forhandlere, og det lader ikke til at være noget man bare lige får fat i desværre. Original-kablets længde på 2.5 meter sætter unægteligt en del begrænsninger i placeringen af enhederne, så det kavde været lækkert hvis man havde kunne købe en forlænger af en art. Vedr. vægophænget, lader det til at jeg endelig har mødt lidt velvilje fra Samsungs side, jeg har ikke fået et endnu, men det skulle være på vej. Vi får se. Jeg var også ude i at lave et selv, men uanset bliver det nemmere & bedre med et originalt. (Man kan jo ikke bare skrue anlægget fast til væggen, men er nødt til at lave en eller anden "clip-on" hænge løsning, og i den sammenhæng var beslaget fra standeren i min verden ikke så anvendeligt.) ------------------------------------------------------- også LE-40M61B & HT-P1200 Redigeret af SamCool - 05-Maj-2006 kl. 21:57 |
||||||
varez
Ny bruger Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: United Kingdom Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 08:49 | |||||
Mht 13-pin, så ja, det er næsten umuligt at opdrive. Jeg fandt dog ud af at Kenwood laver et 13-pin kabel til en af deres bilcd-afspillere. Den fåes i 5m: http://www.lowcostcaraudio.co.uk/shop/Autoleads-PC7-4500-PC7 4500-13-pin-DIN-to-DIN_productJJ482 og her: http://www.incarexpress.co.uk/view_product.php?partno=PC7450 0 Kablet hedder PC7-4500 og skulle passe perfekt. Da jeg ikke bor i DK ville det være fedt hvis en af jer kunne undersøge om Illum kan levere det vægbeslag - jeg har været rundt i adskillige butikker i London, men ingen har hørt om det. |
||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |