Stentoft skrev:
@Sylvest. Jeg har ikke det præcise tal. Men det drejer sig nok om min. 200 DVD skiver og en 15-20 BD skiver. Så vi er nok oppe på 1,5 TB jf. dit regnestykke
Jeg har ikke noget mod at cutte ekstra materiale og ikke anvendelige lydspor. Men vil ikke gå på kompromis med billede kvaliteten. Kan man begge dele?
Kan læse mig frem til flere steder - og får anbefalet - DVDfab. Den koster jo lidt i licens, men gider på den anden side ikke spare det forkerte sted. Kan I nikke godkendende til det?
Hvad mht. LaCie. Jeg kan ikke finde mange der skriver noget om dem. Hverken godt eller skidt. Fandt en anmeldelse på d2'eren. Den fik middel karakter - men primært fordi den var for dyr ift. ydelse. Men jeg vil gerne betale ekstra for design og lavt lydniveau. |
Når folk går efter NAS, er vi som regel forbi familie danmark, det er for den lidt mere nørderde del af danmark, hvorfor markedet ofte retter sig ind efter dette, det er hvor Synology og Qnap kommer ind i billedet (hvilket også kan ses på deres features (og manglende design)
Derfor finder du ikke de store reviews af dem, men køb den hos et sted, hvor du kan få lov at teste den først, så kan du finde ud af, om den virker som du ønsker.
DVDfab er et udemærket program, det kan du rolig gå efter.