|
Samsung tv F86(diagram over print) |
Besvar |
Forfatter | |
Trennel
Ny bruger Oprettet: 04-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Emne: Samsung tv F86(diagram over print) Sendt: 28-Februar-2011 kl. 17:39 |
er der en af jer der kan hjælpe mig med et digram over Samsung F86 , har bemærket at vores fjernsyn muligvis nok snart står af den tvivler lidt når man tænder for det, når man tænder på fjernbetjeningen gøre den sådan her tænd sluk tænd sluk tænd sluk OG så tænder vi, tænkte på om der sidder noget condensator halløj der kunne være slidt eller noget men mangler diagram hulk hulk da jeg selv er lidt skrap til alt , da jeg til dagligt er alarm tekniker og ja har rodet med lidt af hvert. ellers må jeg igang med måle instrumentet og starte fra ground zero hehe meeen kunne være rart med det andet |
|
atdjei
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Sendt: 28-Februar-2011 kl. 17:50 |
Hej
Det lyder som dette, se denne tråd. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93254&title=samsung-genstarter Hilsen Jimmi Redigeret af atdjei - 28-Februar-2011 kl. 17:52 |
|
Trennel
Ny bruger Oprettet: 04-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Sendt: 28-Februar-2011 kl. 17:59 |
kanont tusind tak den kan jeg satens selv fixe :D
|
|
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 01-Marts-2011 kl. 12:25 |
Trennel
Jeg har oplevet et Prosonic Tv hvor kondensatoren i netdelen 400V 150uF ikke "virkede", efter loddet fri syntes samme at være rimelig OK (ikke kortsluttet), og efter ilodning da kørte Tv'et. Og hvis jeg ikke selv havde oplevet det ville jeg ikke skrive herom.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |