|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() Sendt: 01-Marts-2011 kl. 16:52 |
Så har Dr censureret et klip fra so ein ding, hvor Sonne viser hvordan man kan omgå spærringen vha en VPN tjeneste. OPg det så jo både nemt og let ud. Men jeg tænkte på hvad fordelen er, hvis man nu har en amerikansk VPN. Hvilke fordele er der så? Hvad kan man bruge sådan en til, hvis man nu som jeg er virkelig glad for sport?
mvh peter
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Tjah, ikke helt lovligt, men det går ud på at du ser ud til at have en amerikansk IP.
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Du vil bla. have mulighed for at bruge http://www.netflix.com
Tror også du kan bruge appstore (apple) men der skal man vist have US kredit kort eller kuponer. Jeg ved ikke lige om du kan streame sport nogle steder fra men mon ikke. |
|
![]() |
|
Duffy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hvis du er interesseret i amerikansk sport NHL, NBA osv. så sendes der tit gratis kampe via yahoo.com som du kun kan se med amerikansk ip via VPN.
Der er også mange klip på youtube som er landebegrænset f.eks musikvideoer som du kan se med f.eks amerikansk ip.
Du kan også deltage i konkurrencer f.eks managerspil osv. via amerikansk ip.
Der masser af fordele med en amerikansk ip eller generelt en flexibel VPN account.
|
|
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120 2 x SONOS Zoneplayer 90 1 x SONOS CR100 controller 1 x Ipone 1 x Ipone Touch |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Man kan bruge et program der hedder, Hotspot Shield , det giver en amerikansk ip adresse adgang til en masse steder hvor det kræves.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |