|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() Sendt: 19-Maj-2006 kl. 10:33 |
Jeg skal have 3 fladtver til skolen, hvad vil i forslå, de skal hænge på vægen og der skal tilsluttes en satmodtager, hvis man ikke kan få en med indbygget modtager. Er der nogle der har en ide. De skal måske og tilsluttes til en pc. Redigeret af Mollerup - 19-Maj-2006 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
halvautomat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hvad med at købe interaktive tavler - den fåes til fornuftige penge hvad med en 77" http://www.dansk-data-display.dk/category.17.article.177 Redigeret af halvautomat - 19-Maj-2006 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Mollerup.
Jeg ville nok prøve at kikke lidt nærmer på nogle af LG`s modeller,da de, hvis jeg har forstået det rigtig, er blandt de eneste der giver mulighed for 1:1 pixel mapping. Og så vælge LCD, da de ikke er så følsom over for indbrænding som plasma ved PC brug. |
|
PV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |