|
Samsung PS42S5H plasma tv |
Besvar |
Forfatter | |
DonBirger
Guld medlem Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
Emne: Samsung PS42S5H plasma tv Sendt: 18-Maj-2006 kl. 22:39 |
Er så småt på udkig efter et fladskærms tv, og tror det blivet et plasma, er brændt varm på det pana pv60, som der er snakket så meget om herinde, man faldt over et samsung 42" som kan ses info på i linket nedenfor, og det kan fås i computercity, for 15000 kr. nogen som kender noget til det, og evnt, i forhold til det meget omtalte panasonic herinde...
|
|
Else D.
Branche Medlem Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 23:17 |
Tag ud og se på det - husk at sammenligne med andre apparater og gør det endeligt på et alm. TV-signal - det er jo det som det mindst 80% af tiden bruges til. Husk at gode specifikationer absolut ikke er det samme som et godt billede, og hvem kan også kontrollere dem ? Kik særligt efter "ansigtskuløren" - ser det naturligt ud uden misfarvede "gullige" skygger - samt om fine detaljer som f. eks. hår ikke blot ligner en høstak. Kik også efter langsomme bevægelser - virker det "gummiagtigt" eller ? Især røde/brune kulører er det der skiller fårene fra bukkene. Hurtige bevægelser er de fleste kvalitets plasma´er dog særdeles gode til. Min egen mening holder jeg for mig selv, men det er da påfaldende så mange der er positive overfor PV60´eren, ikke ?
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 23:19 |
Pana60 er uden tvivl det bedste køb, - hvis du kan leve m designet !!
|
|
Johnny37
Bruger Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 07:57 |
Jeg har den Samsung model, så godt tilbudet, men tror det er import version de har....... for ellers virker prisen forkert Jeg er super glad for mit, det spiller bare max, alt er perfekt med det, dog minus design på fjernbetjening. Tænker selv på at flytte det ind i soveværelset, så kan jeg købe 50" til stuen, men så vil det også blive Samsung.
Super fedt produkt, køb det :-) og go weekend |
|
Johnny37
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 08:00 |
husk hvis du køber dansk version, så er der service gennem strax www.strax.dk - hvis du køber import version, så skal det sendes retur til forhandler.
|
|
Mollerup
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 08:14 |
Det skal ikke sendes retur til forhandleren, men forhandleren skal afhente det.
|
|
Johnny37
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 21:30 |
har snakket med computercity i dag, der er ikke samsung/strax service, hvis det skal til service, så skal man selv levere det retur til butikken......som så sender det videre
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 21:40 |
Prøv event søgefunktionen på Hifi4all.dk. Her er der en kilometerlang tråd,der bla henviser til diverse test osv.
|
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 21:51 |
Det har ComputerCity misforstået. Forhandleren skal hente det. Det er i hvert Forbrugerstyrelsens fortolkning af Købeloven. Se her Jeg mener at grænsen for "større ting", mere eller mindre officielt, har været ved 21" 4:3 TV. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 21:53 |
Overvej da lige PV60 igen se http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11931& PN=1 |
|
Johnny37
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 22:45 |
men det er jo stadig ikke fed service, hvis det skal sendes på værksted, når Samsung Danmark yder onsite-service gennem strax
|
|
DonBirger
Guld medlem Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
Sendt: 20-Maj-2006 kl. 16:31 |
Tror også det bliver det panasonic, vil ud og se det i næste uge, der er et par steder her i aalborg sm forhandler det, så vil prøve at se om man kan forhandle sig frem til en god pris på det :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |