|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() Sendt: 02-Marts-2011 kl. 16:40 |
http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/c02674630.pdf
Der står, at grafikkortet er NVIDIA GeForce G405 (1 GB)
Men jeg kan ikke finde kortet nogen steder
Kan det være integreret på bundkortet?
Og er det delt eller dedikeret?
Edit: Indlæg nr. 1K ![]() Redigeret af jake51 - 02-Marts-2011 kl. 17:47 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Hvis skærmstikket står lodret et med garanti ombygget i bundkortet
|
|
![]() |
|
bjrn_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2009 Sted: København Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Det var det godtnok en værre omgang rod HP har lavet der i deres ark. Der er ikke noget dedikeret grafikkort der hedder G405. Mit bedste bud var at det IKKE er et Intel G41 chipset, men et GeForce 6100 nforce 405, men det er jo til socket AM2, og det stemmer slet ikke overens med den E6700 CPU der skal sidde i. Jeg kan simpelthen ikke overskue hvad det er for noget OEM halløj de har renamet, men jeg vil næsten godt garantere dig for at det ikke er et dedikeret grafikkort. Hvis du stadig er i tvivl kan du bare kigge bag på om der hvor du sætter skærmstikket i blandt de andre USB-stik mm. på selve I/O-panelet for bundkortet, i så fald er det helt sikkert "delt".
|
|
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Du kan finde mere info her:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() |
Tak for linket
Det er integreret
Men er det så noget værd?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bjrn_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2009 Sted: København Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Umiddelbart nej, men det kommer jo helt an på hvad du definerer som værende "noget værd", og hvad dine behov/krav er. Er det bare til en office pc uden de store grafiske regneopgaver opgaver og som bare skal trække en enkelt skærm uden der skal ske noget større de-/encoding, så er det sikkert fint. |
|
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |