|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() Sendt: 07-Marts-2011 kl. 14:52 |
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Det ville sgu også være på tide. Det er en af de titler jeg venter mest på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Så kommer min DVD pakke til salg herinde.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg glæder mig. Så håber jeg bare på at billed kvaliteten er en tak bedre end normal versionerne
![]() |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ikke dårligt. Håber det bliver i år vi får dem
![]() |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
så mangler vi bare star wars :)
![]() Redigeret af arcona - 07-Marts-2011 kl. 15:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Vi mangler:
Star Wars Star Wars Family guy Indiana Jones Trilogien (+den nye) Jurassic park 1 House sæsonerne Terminator 1 Det er hvert fald lige hvad jeg kan komme i tanke om ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Star wars kommer den 30/9 i uk. Den kommer nok i do omkring samme tid.
Og family guy er udkommet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
hvorfor står der limited?
![]() skal man være hurtig til at købe? omg, måske er der kun 100 ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Aj, kan du ikke sætte den til salg nu, kan næsten ikke vente
![]() Har ikke set lotr på bd endnu, har valgt at vente på extend versionen, så nu må de dælme godt komme
![]() |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Det er da godtnok skuffende at blu-ray versionen kun kommer med et 5.1 DTS HD-MA lydspor. DVD-versionen fik da (såvidt jeg husker) et 6.1 DTS-ES lydspor.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeh ved så står ES for den sjette "virtuelle" højtaler. Det vil sige at de 2 baghøjtalere laver en ekstra "virtuel" højtaler. Så ES eller ikke ES så vil det være på det samme (næsten)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |