|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 14-Marts-2011 kl. 15:22 |
Hej Jeg har en A-200 på vej som skal erstatte min A-110, og jeg har tænkt mig at køre uden hdd, da jeg alligevel ikke har brugt den i min a-110. Men er det muligt at ligge skin på den og køre med yamj uden? c-200 har jo mulighed for at sætte en usb pin til og bruge den som lager. Er det muligt med a-200? Jeg har aldrig fået installeret skin eller yamj på min a-110 men vil gøre det på den nye. Og det vil jeg gerne have lidt hjælp til. Hvad er den nemmeste måde at gøre dette på? |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
nu ved jeg ikke hvor meget den er undervejs.. men en a-210 så slipper du for en træls blæser via passiv køling istedet.... det ville jeg gøre hvis jeg var dig.
det er muligt at afspille via usb.
Og der er en ny mulighed for at indeksere film automatisk via nyeste software på de nye popcorn så yamj ikke er nødvendigt.
ellers pløj denne tråd igennem http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76375 Redigeret af rhsin - 14-Marts-2011 kl. 15:50 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg har ikke brug for at afspille via usb. Det hele bliver streamet fra en server. Det jeg tænkte på, var om de filer der er nødvendige for at køre med skin og yamj kunne ligge på en usbpen? Den er bestilt og jeg havde tænkt mig bare at slukke for blæseren når der ikke er hdd. Mon ikke det går? Ellers finder jeg en løsning med en anden køler. |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej, du må endelig ikke slukke blæseren, selv uden harddisk. CPU'en bliver for varm og plastkabinettet i A200 har dårlig køling - faktisk er det bedst at bore huller i toppen så varmen kan slippe ud eller pille toppen helt af. Endnu bedre var selvfølgelig Rene's forslag med A210 der netop er forbedret mht. køling gennem passiv køling og alukabinet.
Mht. yamj er det ikke nødvendigt med usbpen, yamfilerne lægges på det netværksshare du vil afspille fra. Skin kræver en usbpen, men skin er kun en ændring af ikonerne helt ude i den første startmenu, så lidt unødvendigt efter min mening, nøjes du med yamj eller den indbyggede flash jukebox. Men uanset hvad du vælger kan du sagtens sætte en usbpen i. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |