recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pch A-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPch A-200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Pch A-200
    Sendt: 14-Marts-2011 kl. 15:22

Hej

Jeg har en A-200 på vej som skal erstatte min A-110, og jeg har tænkt mig at køre uden hdd, da jeg alligevel ikke har brugt den i min a-110. Men er det muligt at ligge skin på den og køre med yamj uden? c-200 har jo mulighed for at sætte en usb pin til og bruge den som lager. Er det muligt med a-200?

Jeg har aldrig fået installeret skin eller yamj på min a-110 men vil gøre det på den nye. Og det vil jeg gerne have lidt hjælp til. Hvad er den nemmeste måde at gøre dette på?

Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 15:49
nu ved jeg ikke hvor meget den er undervejs.. men en a-210 så slipper du for en træls blæser via passiv køling istedet.... det ville jeg gøre hvis jeg var dig.

det er muligt at afspille via usb.

Og der er en ny mulighed for at indeksere film automatisk via nyeste software på de nye popcorn så yamj ikke er nødvendigt.

Redigeret af rhsin - 14-Marts-2011 kl. 15:50
Mvh

René
Til top
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 17:43

Jeg har ikke brug for at afspille via usb. Det hele bliver streamet fra en server. Det jeg tænkte på, var om de filer der er nødvendige for at køre med skin og yamj kunne ligge på en usbpen?

Den er bestilt og jeg havde tænkt mig bare at slukke for blæseren når der ikke er hdd. Mon ikke det går? Ellers finder jeg en løsning med en anden køler.

Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 18:00
Nej, du må endelig ikke slukke blæseren, selv uden harddisk. CPU'en bliver for varm og plastkabinettet i A200 har dårlig køling - faktisk er det bedst at bore huller i toppen så varmen kan slippe ud eller pille toppen helt af. Endnu bedre var selvfølgelig Rene's forslag med A210 der netop er forbedret mht. køling gennem passiv køling og alukabinet.

Mht. yamj er det ikke nødvendigt med usbpen, yamfilerne lægges på det netværksshare du vil afspille fra. Skin kræver en usbpen, men skin er kun en ændring af ikonerne helt ude i den første startmenu, så lidt unødvendigt efter min mening, nøjes du med yamj eller den indbyggede flash jukebox. Men uanset hvad du vælger kan du sagtens sætte en usbpen i.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu