recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt 50" (LG vs. PS)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligt 50" (LG vs. PS)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lause Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Billigt 50" (LG vs. PS)
    Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:08
Hej Recordere,

Jeg har et Panasonic 42" (X70, tror jeg nok) som jeg har haft i mange år efterhånden. Det har jeg været rigtig glad for - Desværre har det ikke indbygget DVB-C tuner, samtidig med at jeg efterhånden gerne vil skifte det ud med noget større. - At jeg så mangler et TV til soveværelset og hellere vil købe et nyt til stuen, og sætte mit PS ind i soveværelset hjælper jo på det.

Jeg har været rigtig tilfreds med min "budget" PSX70. Jeg er på ingen måde nogen "hardcore" seer, og derfor behøver jeg heller ikke perfekt sortdybde og hvad man ellers kan tale om. Alt som er over mit X70 i niveau vil jeg føle som en gevinst - Men jeg behøver ikke smide 15.000 for et PSG20 fx.

Jeg har kigget på et PS TX-PF50X20 og LG50PK350N. Prisen er nogenlunde ens, og hvis I har andre der ligger i samme prisleje, så sig endelig til.

Men hvad er de store forskelle på disse to modeller? Og hvad ville I anbefale? Jeg kender jo til PS'en selv, men mine forældre har et LG, så det er bestemt ikke fremmet.

TV'et skal bruges til et sundt mix af TV, PS3 og Blue-Ray - Hvor langt det største nok vil være alm. TV via YouSee Boks.

Jeg håber på hjælp og vil gerne sige på forhånd tak! :)
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 20:48
Hej..

Nu nævner du at dit px70 ikke har DVB-C, men at største delen af tiden skal tv'et bruges til tv via yousee boks.. Så er det vel ikke nødvendig med en DVB-C tuner... Bare lidt undren Wink

Hvor langt sidder du fra tv'et?? Hvis du sidder rimelig tæt på er det måske værd at overveje et med full-HD når du er oppe i den størrelse..

Jeg har selv Panasonic skærme og er godt tilfreds med dem, så det har min stemme.. Husk der er nye modeller lige rundt om hjørnet - 30 serien... :-)
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 22:32
Jeg gik fra et 42'' PV60EH til et 50'' LGPK760N, og jeg kan praktisk talt ikke se forskel på billedet.
Det var et godt køb for mig, men det er det jo ikke nødvendigvis for dig.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu