Hej Recordere,
Jeg har et Panasonic 42" (X70, tror jeg nok) som jeg har haft i mange år efterhånden. Det har jeg været rigtig glad for - Desværre har det ikke indbygget DVB-C tuner, samtidig med at jeg efterhånden gerne vil skifte det ud med noget større. - At jeg så mangler et TV til soveværelset og hellere vil købe et nyt til stuen, og sætte mit PS ind i soveværelset hjælper jo på det.
Jeg har været rigtig tilfreds med min "budget" PSX70. Jeg er på ingen måde nogen "hardcore" seer, og derfor behøver jeg heller ikke perfekt sortdybde og hvad man ellers kan tale om. Alt som er over mit X70 i niveau vil jeg føle som en gevinst - Men jeg behøver ikke smide 15.000 for et PSG20 fx.
Jeg har kigget på et PS TX-PF50X20 og LG50PK350N. Prisen er nogenlunde ens, og hvis I har andre der ligger i samme prisleje, så sig endelig til.
Men hvad er de store forskelle på disse to modeller? Og hvad ville I anbefale? Jeg kender jo til PS'en selv, men mine forældre har et LG, så det er bestemt ikke fremmet.
TV'et skal bruges til et sundt mix af TV, PS3 og Blue-Ray - Hvor langt det største nok vil være alm. TV via YouSee Boks.
Jeg håber på hjælp og vil gerne sige på forhånd tak! :)