recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audio problem på Samsung BD-C5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAudio problem på Samsung BD-C5500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spookymulder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2011
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Audio problem på Samsung BD-C5500
    Sendt: 19-Marts-2011 kl. 18:09
< ="utf-8">Hej Med jer.

Jeg har lige fået min første bluray afspiller i dag, som er en BD-C5500 fra samsung.
Jeg har så en ældre Sony forstærker STR-DE415. Når jeg føre lyder over den, så er lyden bagefter stemmerne på tvet. Det samme gælder når jeg afspiller cd'er.
Ligger problemet i, at jeg har en for gammel forstærker som ikke kan afspille lyden hurtig nok ?
Har set på nettet at flere har samme problem.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 20:23
Det lyder meget mystisk. Det plejer at være lyden der er _foran_ billedet pga billedbehandlingen i TV'et. Hvad sker der hvis du enabler de forskellige billed forbedrings kredsløb i TV'et?Wink
Til top
spookymulder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2011
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 00:40
Hvad kunne det fx være?

En anden ting. Da jeg aldrig har haft en bluray afspiller før, ved jeg ikke om dette er normalt. Men er det meningen at afspilleren skal larme hele tiden? Det lyder som om læseren hele tiden kalibreres. Altså at den køre frem og tilbage
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu