recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 37" flad samt soundbar til soveværelset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket37" flad samt soundbar til soveværelset?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: 37" flad samt soundbar til soveværelset?
    Sendt: 27-November-2010 kl. 16:01
Hej Alle

1. kvartal 2011 er planen at der skal investeres i nyt TV til soveværelset. Har pt. et 32" Samsung, men vil gerne have et nyt / bedre.

Det skal være bag ved et skab med skydelåge. Der er "væg" til "væg" i skabet præcis 90 cm. Det er normalt lige i underkanten til et 37" som jeg meget gerne vil have. Dog har LG jo lavet 37SL8000 som kun er 88,7 CM i bredden. Og det virker til at flere og flere laver "kantløse" TV's, så måske der er en chance? Big smile

Ud over dette kunne jeg godt tænke mig at montere en soundbar nedenfor. Nogen der ved hvad der findes i dag / 2011?. Har set på JVC TH-BA1 som jo præcis er 90 cm. i bredden.

Nu sker der jo hele tiden noget nyt men hermed krav samt ønsker:

Krav TV:
37"
LED eller Plasma
Pris under 7000 kr.
Max 90 cm. i bredden

Ønske TV:
3D

Krav Soundbar:
Max 90 cm. i bredden
Pris under 3000 kr.
Dekode DTS, AC3 m.m.

Ønske Soundbar:
Lille "SUB" inkl. eller som køb tilbehør

Glæder mig til at hører nogle forslag fra jer Big smile

Redigeret af penoch - 27-November-2010 kl. 16:02
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 03:22
Som du selv skriver sker der hele tiden noget nyt. Derfor giver det ikke meget mening at komme med forslag til modeller, som du først skal købe om 1-3 måneder. Nye modeller kan komme til og priserne kan ændre sig væsentligt.
Et tv der koster 10000 i dag kan snildt koste 7000 om 3 måneder.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Som du selv skriver sker der hele tiden noget nyt. Derfor giver det ikke meget mening at komme med forslag til modeller, som du først skal købe om 1-3 måneder. Nye modeller kan komme til og priserne kan ændre sig væsentligt.
Et tv der koster 10000 i dag kan snildt koste 7000 om 3 måneder.

Det er selvfølgeligt klart at der hele tiden sker noget. Men hvad skal jeg kigge på "idag" af soundbar/TV samt er der nogen der ved om der er noget på vej inden for den nærmeste tid af nye TV / soundbar der kan matche mit behov? (uden at vide hvad prisen selvfølgelig bliver)

Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 19:46
Fik aldrig hjælp til dette.. Nogen der kan hjælpe ud fra de tv modeller der er announceret nu?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu